TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Park of Poland z agencją New Event Story

W gminie Mszczonów rozpoczęła się budowa największej inwestycji w Polsce, Pierwszym etapem budowy jest park wodny Suntago Wodny Świat. Kompleksową realizacją ceremonii wbicia pierwszej łopaty zajęła się agencja New Event Story.
O autorze
1 min czytania 2017-06-23

W specjalnie przygotowanej przestrzeni, w pięknej aranżacji scenograficznej nawiązującej do wody odbyło się spotkanie prasowe, prezentacja inwestycji oraz oficjalne wbicie pierwszej łopaty przez przedstawicieli władz, inwestorów i partnerów.

„Bardzo ważnym dla nas aspektem przy wyborze agencji była kreatywność. Zależało nam na nietypowych rozwiązaniach, które wywołają efekt „wow” na naszych gościach. Chcieliśmy jasno zakomunikować skalę i wielkość inwestycji zarówno przyszłym klientom, jak i naszym partnerom biznesowym” – mówi Ewelina Jędrysiak, specjalista ds. PR i marketingu w Global City Holdings.

„Przygotowując koncepcję wydarzenia staraliśmy się znaleźć takie nośniki eventowe, który zaprezentują spektakularność inwestycji, nie zapominając, że jest to event inaugurujący budowę. Dlatego w zaaranżowanej przestrzeni można było znaleźć elementy symbolizujące wodny świat: kurtyny wodne, żywa roślinność czy falujące tiule oraz typowo budowlane, czyli koparki. W centralnej części przestrzeni została przygotowana specjalna scena z wygiętym jęzorem diodowym nawiązującym do elementów inwestycji”. – mówi Nina Żukowska, Dyrektor Zarządzająca w New Event Story.

Ekran diodowy którego użyto na evencie, dał niezwykłe możliwości zaaranżowania przestrzeni scenicznej. Poprzez wygięcie tworzył jednolitą powierzchnię, łącząc w sobie horyzont sceny oraz jej podłogę na wzór wodospadu. Specjalnie przygotowane animacje zapewniały niesamowity efekt spadającej wody, prosto pod stopy prelegentów, co robiło ogromne wrażenie na gościach nie tylko z Polski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wydarzenie odbyło się na terenie, na którym powstanie cały kompleks Park of Poland. Po pierwszej wizji lokalnej okazało się, że cały teren pod event trzeba stworzyć od zera. Poziomowanie i utwardzanie terenu pod konstrukcję hali namiotowej oraz budowa całej infrastruktury eventowej trwała ponad dwa tygodnie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing