W ramach promocji wrześniowego wydarzenia na stronie, miłośnicy Somersby mogą wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są podwójne zaproszenia na imprezę w Warszawie. Aby zdobyć zaproszenie należy na stronie marki wpisać kod umieszczony na promocyjnych opakowaniach produktów, a następnie korzystając z pocztówek przygotowanych przez organizatorów udowodnić, że to właśnie my zasługujemy na wejściówkę. Konkurs potrwa do 19 września.
Zobacz również
W ramach wsparcia wrześniowego wydarzenia przygotowano również materiały POS oraz 10-sekundowy spot telewizyjny, który będzie można zobaczyć m.in. w TVN, TVP i Polsacie.
Lemon Sky JWT odpowiada za przygotowanie strony www, organizację konkursu, a także za przygotowanie spotu TV i materiałów POS. Za organizację eventu odpowiada Focus Event. Działania na Facebooku oraz zakup mediów koordynuje PHP Media Direction.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach