Party like a lord – Somersby z kolejnymi aktywnościami dla konsumentów

27 września w Warszawie odbędzie się wydarzenie kierowane do miłośników Somersby. Za działania promujące event odpowiada agencja Lemon Sky JWT.
O autorze
0 min czytania 2014-08-26

W ramach promocji wrześniowego wydarzenia na stronie, miłośnicy Somersby mogą wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są podwójne zaproszenia na imprezę w Warszawie. Aby zdobyć zaproszenie należy na stronie marki wpisać kod umieszczony na promocyjnych opakowaniach produktów, a następnie korzystając z pocztówek przygotowanych przez organizatorów udowodnić, że to właśnie my zasługujemy na wejściówkę. Konkurs potrwa do 19 września.

W ramach wsparcia wrześniowego wydarzenia przygotowano również materiały POS oraz 10-sekundowy spot telewizyjny, który będzie można zobaczyć m.in. w TVN, TVP i Polsacie.

Lemon Sky JWT odpowiada za przygotowanie strony www, organizację konkursu, a także za przygotowanie spotu TV i materiałów POS. Za organizację eventu odpowiada Focus Event. Działania na Facebooku oraz zakup mediów koordynuje PHP Media Direction.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj