Partyzancka koncertowa akcja marketingowa Volkswagen The Beetle

Sobota 3 sierpnia upłynęła w Warszawie pod znakiem ulicznych, gitarowych koncertów w najmodniejszych miejscach stolicy. Wszystko za sprawą The Beetle.
O autorze
1 min czytania 2013-08-16

Rockowych solówek Kuby Frydrycha mogli posłuchać bywalcy popularnych warszawskich lokali. Muzyk podłączał swoją gitarę do systemu audio samochodu i rozpoczynał improwizowane minikoncerty.

Ta oryginalna partyzancka akcja marketingowa Volkswagen Group Polska, została stworzona specjalnie z myślą o kultowym samochodzie, jakim jest Volkswagen The Beetle. Popularny Garbus zmienił się jednak z niepozornego żuczka w zadziorne auto.

– O The Beetle można powiedzieć naprawdę wiele. Że jest legendą, ikoną, samochodem, na którym wychowały się pokolenia. Zależało nam na tym, aby odświeżyć jego wizerunek i zainteresować nim młodych, kreatywnych ludzi z pasją – mówi Mateusz Liśkiewicz, kierownik ds. komunikacji w Volkswagen Group Polska.

Samochód zachował swój wyjątkowy styl, ale uzyskał nową sportową sylwetkę i zadziorny charakter. „Flower power” to już przeszłość. The Beetle nie jest grzecznym samochodem z wazonikiem na kwiaty.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– To wyjątkowe auto z charakterem. Chcieliśmy pokazać, że stać go na coś więcej niż tylko standardową reklamę. Udowodniliśmy, że o The Beetle jest naprawdę głośno – podsumowuje Katarzyna Bara, koordynator akcji z Volkswagen Group Polska.

Popisowe solówki zostały nagrane na potrzeby stworzenia klipu promującego wydarzenie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcję zorganizowała agencja reklamowa Just, a wsparciem PR zajęła się agencja Dobocom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się