Smaki „takie, że Łooo” to domena marki Łowicz. Najnowsza kampania Łowicza przedstawia wyśmienitą nowość: passatę pomidorową w wygodnym szklanym opakowaniu. Spot prezentuje funkcjonalność i właściwości przetartych pomidorów od Łowicza.
Szklane opakowanie gwarantuje utrzymanie idealnego smaku przetartych pomidorów. Jednocześnie jest ono funkcjonalne – nie tylko łatwo się otwiera, ale także umożliwia wizualną ocenę gęstości i barwy produktu oraz kontrolę jego zużycia.
Zobacz również
Najlepsza jakość i sprytne kulinarne rozwiązania – to właśnie propozycja Łowicza. Nie pozostaje nic innego, jak osobiście przekonać się o tym, jak passata sprawdzi się w Waszych ulubionych pomidorowych daniach.
Start kampanii: 1 czerwca 2016
Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshare
Słuchaj podcastu NowyMarketing