Passata od Łowicza – kwintesencja pomidorowego smaku

Ruszyła kampania marki Łowicz, która przedstawia nowość – passatę pomidorową. Elegancki i apetyczny spot podkreśla wszystkie zalety produktu i zwraca uwagę na jego wygodne opakowanie i wyjątkową jakość.
O autorze
0 min czytania 2016-06-02

Smaki „takie, że Łooo” to domena marki Łowicz. Najnowsza kampania Łowicza przedstawia wyśmienitą nowość: passatę pomidorową w wygodnym szklanym opakowaniu. Spot prezentuje funkcjonalność i właściwości przetartych pomidorów od Łowicza.

Szklane opakowanie gwarantuje utrzymanie idealnego smaku przetartych pomidorów. Jednocześnie jest ono funkcjonalne – nie tylko łatwo się otwiera, ale także umożliwia wizualną ocenę gęstości i barwy produktu oraz kontrolę jego zużycia.

Najlepsza jakość i sprytne kulinarne rozwiązania – to właśnie propozycja Łowicza. Nie pozostaje nic innego, jak osobiście przekonać się o tym, jak passata sprawdzi się w Waszych ulubionych pomidorowych daniach.

Start kampanii: 1 czerwca 2016
Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshare

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing