Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

PassMob – narzędzie do integracji z iOS Passbook

Na rynku pojawiła się dedykowana usługa dla aplikacji Passbook, będącej jednej z najciekawszych nowości w szóstej wersji systemu iOS dla smartfonów iPhone. Passbook pozwala na przeniesienie kart lojalnościowych, biletów i kuponów z portfela klienta do jego iPhone'a.
O autorze
1 min czytania 2012-09-20

Ważną cechą nowoczesnych „przepustek” jest ich aktywność – mogą być na bieżąco modyfikowane przez usługodawcę, a także aktywować się automatycznie w zależności od daty lub lokalizacji klienta, informując go, dla przykładu, że przechodzi obok sklepu, w którym przysługuje mu zniżka lub trwa wyprzedaż.

PassMob to narzędzie integrujące systemy sprzedaży z nowym rozwiązaniem opracowanym przez Apple. Dzięki niemu właściciele sieci sprzedaży będą mogli łatwo zaoferować swoim klientom dodatkowe usługi.

– W pierwszej fazie wprowadzania usługi na rynek skupimy się na kartach lojalnościowych, oferując narzędzie, które ułatwi naszym klientom pozyskiwanie stałych klientów pośród użytkowników iPhone’a – zarówno bezpośrednio w miejscu sprzedaży, jak i np. za pośrednictwem reklam – mówi Adam Hościło, Strateg ds. Rozwiązań Mobilnych w Twisted Logic, pomysłodawca usługi.

Czym dokładnie jest PassMob? Twórcy opisują to tak: „Jest to kompleksowe narzędzie, które obsługuje cały proces kontaktu z klientem, od łatwej rejestracji, przez generowanie „przepustek”, aż po dostarczenie na urządzenia klientów. Równie ważną częścią jest integracja z aktualnymi rozwiązaniami klientów.” W tej chwili PassMob jest w fazie testów, do których firma zaprasza potencjalnych klientów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji można znaleźć na stronie passmob.pl 

Słuchaj podcastu NowyMarketing