O pizzerii Avocado Przeworsk jeszcze kilka dni temu nie było zbyt głośno. Zmieniło się to diametralnie po publikacji na fanpage’u na Facebooku posta o wulgarnej treści „DLA WSZYSTKICH KTÓRYM NIE SMAKUJE NASZE JEDZENIE .NIE PODOBA SIĘ TO WYPIERDALAĆ!!!”. W ciągu kilku godzin zebrał on kilkanaście tysięcy like’ów i udostępnień.
Zobacz również
Pizzeria po niedługim czasie wpis usunęła i zamieściła przeprosiny, tłumacząc, że jej konto padło ofiarą ataku hakerskiego.
Temat od razu podchwyciły fanpage różnych marek i firm i w swoich RTM-owych postach odwołały się do wulgarnego wpisu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Patoinfluencerzy są niezwykle atrakcyjną grupą zarówno dla młodych odbiorców, jak i reklamodawców, którzy nie boją się z nimi współpracować. Jak marki wykorzystują ich popularność w celach promocyjnych?