– Szukając partnera, który pomoże nam w pozyskiwaniu nowych użytkowników i budowaniu skali przez digital marketing, zależało nam na współpracy z kimś, kto dobrze rozumie nasz biznes i potrafić myśleć poza schematem. Piotrek i Daniel to świetni specjaliści, którzy potrafią efektywnie działać pod wpływem presji zachowując przy tym wysoką kulturę pracy i świetną atmosferę – mówi Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu w Lisek.app.
Lisek przełamuje bariery i tworzy nową jakość na rynku e-grocery. Podobnie patrzymy na biznes i wspólnie idziemy pod prąd utartym schematom. No i czasem korzystamy z nowej kategorii „lufki i bibułki” w aplikacji – dodaje Daniel Koszuk, co-founder Patoagencji.
– Ekipę Liska wspieramy w działaniach generujących pobrania aplikacji, ale także z przyjemnością rozmawiamy i konsultujemy niestandardowe działania marketingowe, takie jak np. współpracę z młodymi muzykami czy akcję pomocy Ukrainie. Trzymamy sztamę – uzupełnia Piotrek Michalak, współtwórca agencji.
Lisek.App to polski start up założony przez Marka Kośnika i Michała Krowińskiego. Głównymi inwestorami są założyciele oraz fundusz Manta Ray, będący własnością Sebastiana Kulczyka.Lisek działa w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Łodzi, Katowicach, Dąbrowie Górnicznej, Piasecznie, Ząbkach, Markach i we Wrocławiu. Aplikacja Lisek.app w marcu tego roku przekroczyła liczbę ponad pół miliona pobrań na telefony z systemami Android i iOS. Lisek dociera do ponad 3,5 pół miliona Polaków.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach