TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Patoagencja współpracuje z Lisek.app

Lider rynku q-commerce w Polsce powierzył agencji consulting i realizację działań w obszarze digital acquisition/performance.
O autorze
1 min czytania 2022-06-21

– Szukając partnera, który pomoże nam w pozyskiwaniu nowych użytkowników i budowaniu skali przez digital marketing, zależało nam na współpracy z kimś, kto dobrze rozumie nasz biznes i potrafić myśleć poza schematem. Piotrek i Daniel to świetni specjaliści, którzy potrafią efektywnie działać pod wpływem presji zachowując przy tym wysoką kulturę pracy i świetną atmosferę – mówi Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu w Lisek.app.

Lisek przełamuje bariery i tworzy nową jakość na rynku e-grocery. Podobnie patrzymy na biznes i wspólnie idziemy pod prąd utartym schematom. No i czasem korzystamy z nowej kategorii „lufki i bibułki” w aplikacji – dodaje Daniel Koszuk, co-founder Patoagencji.

– Ekipę Liska wspieramy w działaniach generujących pobrania aplikacji, ale także z przyjemnością rozmawiamy i konsultujemy niestandardowe działania marketingowe, takie jak np. współpracę z młodymi muzykami czy akcję pomocy Ukrainie. Trzymamy sztamę – uzupełnia Piotrek Michalak, współtwórca agencji.

Lisek.App to polski start up założony przez Marka Kośnika i Michała Krowińskiego. Głównymi inwestorami są założyciele oraz fundusz Manta Ray, będący własnością Sebastiana Kulczyka.Lisek działa w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Łodzi, Katowicach, Dąbrowie Górnicznej, Piasecznie, Ząbkach, Markach i we Wrocławiu. Aplikacja Lisek.app w marcu tego roku przekroczyła liczbę ponad pół miliona pobrań na telefony z systemami Android i iOS. Lisek dociera do ponad 3,5 pół miliona Polaków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj