Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Patrizia Aryton wprowadza nową linię produktów dla kobiet

Luksusowa, a zarazem elegancka alternatywa dla t'shirtów i dresów – taka jest nowa, limitowana kolekcja Patrizia Aryton Sensual.
O autorze
1 min czytania 2020-11-19

W limitowanej linii Patrizia Aryton Sensual znajdują się ponadczasowe klasyki do domowego spa i odpoczynku. Kolorystyka oparta na głębokim granacie oraz złocistego beżu uzupełnia część garderoby, w której Kobiety przechowują wygodne outfitty. Wykonane z wysokiej jakości mieszanki jedwabiu z bawełną stanowią zmysłową alternatywę dla dresów i t’shirtów. To pierwsza i przełomowa kolekcja polskiej marki, która interpretuje odzież do domu na swój wykwintny sposób. 

– Staramy się reagować na potrzeby naszych klientek. Zauważyliśmy, że w obecnym sezonie najważniejsza jest dla nich celebracja czasu spędzonego w domu. Szczególnie ważny stał się rytuał dnia codziennego podczas, którego Kobiety mogą się rozpieszczać i zadbać o siebie. Nowa linia Patrizia Aryton Sensual wpisuje się idealnie w trend home spa – opowiada o pomyśle powstania linii Sensual dyrektor rreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora.

Kolekcja jest dostępna w sprzedaży w sklepie online patrizia.aryton.pl od 20 listopada. Każdy produkt jest zapakowany w oryginalne pudełko z hasłem marki „Jesteś idealna kiedy jesteś sobą”. Dodatkowo do każdego zamówienia marka Patrizia Aryton dodaje pachnącą świeczkę na długie, leniwe wieczory.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj