Patrycja Rogacz dotychczas zdobywała doświadczenie m.in. w Agorze, Fundacji Ari Ari oraz Business&Culture. Do jej zadań należało tworzenie planów promocji, kampanii promocyjnych dla wydarzeń kulturalnych, organizacja i promocja spotkań autorskich i konferencji prasowych. Była odpowiedzialna m.in. za komunikację Jubileuszu Wydziału Form Przemysłowych krakowskiej ASP, publikacji Wydawnictw Tatrzańskiego Parku Narodowego, premiery „Operetki” w Warszawskiej Operze Kameralnej, numeru kwartalnika „Herito” – „Socmodernizm w architekturze” oraz trzeciego numeru rocznika „Print Control”.
– Zespół Contented wydzielony z agencji They.pl realizuje coraz większą liczbę projektów, dlatego konsekwentnie i stale się rozrasta. Dołączają do nas pełni energii i kreatywności fachowcy z różnych dziedzin: osoby z doświadczeniem w PR, marketingu, kreacji, a także dziennikarstwie. Już teraz planujemy kolejne rekrutacje na stanowiska związane z projektami content marketingowymi – mówi Adrianna Kubik, kierująca pracami zespołu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Patrycja Rogacz jest absolwentką Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie współtworzyła portal kulturalny Niewinni Czarodzieje. Publikowała także w portalu Popmoderna.pl.