Patryk Krajewski pracuje w Kamikaze od 2020 roku i do tej pory obsługiwał w zakresie działań social mediowych takie marki jak m.in.: Bourjois, Kaufland, Max Factor, Miss Sporty, Yves Rocher.
Teraz obejmuje stanowisko TikTok specialist, na którym będzie odpowiedzialny za planowanie i raportowanie działań na TikToku dla klientów agencji, content management, realizację materiałów, prowadzenie komunikacji oraz monitoring działań na tej platformie społecznościowej.
Zobacz również
W Kamikaze stawiamy na specjalizację. Ze względu na tak dynamiczny w ostatnich kilkunastu miesiącach rozwój TikToka i coraz większe zainteresowanie nim ze strony marketerów, zdecydowaliśmy się na stworzenie odrębnego stanowiska dla osoby, która zajmie się koordynacją działań na TikToku dla naszych klientów. Postawiliśmy właśnie na Patryka, który jest praktykiem – prowadzi swoje konto na TikToku i bardzo dobrze sobie radzi w tym medium, osiągając milionowe wyświetlenia i wciąż zdobywając nowych followersów. Patryk zna TikToka z każdej strony, zarówno jako odbiorca treści, jak i ich twórca, oraz osoba z doświadczeniem agencyjnym, jest więc naszym zdaniem idealną osobą na to stanowisko. Jesteśmy pewni, że zadba o rozwój profili na TikToku dla naszych klientów, jak również będzie odpowiedzialny za rekomendacje i doradztwo także dla tych klientów, którzy nie są jeszcze obecni na TikToku – komentuje Karolina Kornacka, head of content & social media w Kamikaze.
Patryk Krajewski jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie ukończył studia licencjackie na kierunku Komunikacja Społeczna i Dziennikarstwo (specjalizacja – Research Medialny), a obecnie kończy studia magisterskie na tym samym kierunku (specjalizacja – PR i Branding).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell