Do gamingowej pasji przyznają się znani światowi piłkarze, jak Hernandez, Neymar, Griezmann czy Torres, a światowy rynek gier jest kilkakrotnie większy niż branża filmowa czy muzyczna (Raport „The Game Industry of Poland 2021”).
Patryk Rojewski, znany też jako Rojo, wokół swojego kanału „Rojson” na YouTube zgromadził solidną społeczność fanów gier. Właśnie ogłosił „tajny projekt” i współpracę z piłkarzem Arkadiuszem Milikiem i zapowiedział: „albo grubo, albo wcale”.
Zobacz również
Szczegółów projektu nie zdradził, ale zaprosił fanów na stronę: tajnyprojekt-roja.pl/, gdzie wkrótce ma ujawnić szczegóły. Wiadomo, że będzie to nowy biznes łączący sport i gaming.
Rojson to felietonista, ludolog i doświadczony YouTuber. W swoim kanale na YouTube w sposób niekonwencjonalny dzieli się z fanami pasją, jaką są gry wideo. Zebrał w nim 1,66 mln użytkowników tworzących olbrzymią grupę tzw. Tarczowników. Stworzył i zorganizował dla nich na terenie całego kraju 40 edycji integracyjnych imprez sportowych „Paintball z Rojem” (PZR).
Jego kanałowi przyświeca hasło „Gry łączą, a nie dzielą”. Czy teraz połączą gamerów z fanami sportu? Na to wskazuje zapowiedź Rojsona i podobna – opublikowana przez Arkadiusza Milika (tajnyprojekt-arka.pl).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing