Do jej obowiązków należeć będzie prowadzenie zespołu project managerów i media plannerów odpowiedzialnych za produkcję oraz komunikację kampanii realizowanych dla marek. Zadaniem Gurgul będzie ocena potencjału komercyjnego projektów, przewodzenie procesowi pracy z klientem i nadzór nad realizacją kampanii. Stanowisko account director powstało w wyniku konsekwentnego rozwoju struktur agencyjnych wewnętrz newonce.media.
– newonce to niezwykle ciekawy i dynamicznie rozwijający się koncept, który przez ostatnie lata bardzo mocno rozszerzył swoje działania, stając się jedynym w swoim rodzaju hubem kreatywnym. Hubem, w którym w unikalny sposób łączą się kompetencje komunikacyjne oraz mediowe. Czuję, że to będzie dla mnie super doświadczenie i ciekawa odmiana po pracy w agencjach reklamowych – komentuje swoje dołączenie do zespołu Paula Gurgul.
Zobacz również
Paula Gurgul w branży reklamowej pracuje od 7 lat, doświadczenie zbierała zarówno w dużych agencjach sieciowych (Leo Burnett, DDB, Young&Rubicam, Ogilvy), jak i w mniejszych agencjach reklamowych, do newonce.media przeszła z 2012 agency. Prowadziła projekty ATL, digital, social oraz niestandardowe dla takich marek jak m.in. Samsung, Orange, T-Mobile, Danone, Żywiec Zdrój, Philips czy The Coca Cola Company.
– Dołączenie do nas Pauli to kolejny krok w stronę jeszcze większej profesjonalizacji naszych struktur. Jako newonce.media jesteśmy gotowi obsługiwać nie tylko briefy mediowe, ale też te stricte agencyjne, wymagające określonych procesów i standardów. Bardzo się cieszę, że Paula zgodziła się pokierować tą częścią naszego biznesu – mówi Michał Michalski, CEO newonce.media.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]