Ekspertka ma ponad 10-letnie doświadczenie w zakresie budowania strategii komunikacyjnych i efektywnych relacji z przedstawicielami mediów. Doświadczenie zdobywała, pracując dla agencji Propsy PR, gdzie realizowała projekty dla NatWest Group w Polsce, LGBT+ Diamonds Awards, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości oraz FestivALT. Podczas pracy w Big Picture prowadziła projekty dla grupy InPost oraz Polsko-Amerykańskiej Komisji Fulbrighta. W latach 2016 – 2021 związana była z Centrum Prasowym i Komunikacji Wewnętrznej SWPS, którym zarządzała przez dwa lata.
Paula raportuje do Moniki Witoń, head of marketing & PR, która dołączyła do HRK w kwietniu 2021 r. Zespół odpowiada za strategię komunikacji, działania PR i marketingowe, kanały digital i social media, a także działania z zakresu content marketingu i budowę strategii ESG. Za działania digital odpowiada Aleksandra Jaskot, digital specialist. Obecnie trwa rekrutacja na stanowisko asystenckie.
Zobacz również
HRK S.A. to polska firma doradztwa personalnego, specjalizująca się w rekrutacji, IT Contractingu, HR Consultingu w zakresie oceny i rozwoju pracowników oraz digitalizacji procesów HR. W 7 lokalizacjach pracuje ponad 400 ekspertów z zakresu executive search, rekrutacji specjalistów i managerów, a także usług związanych z payroll consulting, employer branding oraz media service.