Paulina w Walk Events pracuje od ponad roku, wcześniejsze doświadczenie w obszarze produkcji eventów zdobywała jako freelancerka oraz produkując np. m.in. Edumixer 2020, czy współtworząc Wielką Galę z okazji Światowego Dnia Społeczeństwa Informacyjnego.
Największe sukcesy Pauliny w Walk Events to współpraca przy polskiej edycji globalnego formatu Red Bull Warsaw Unlocked, współpraca przy pierwszych polskich zimowych zawodach surferskich Cold waves by Porsche, a także przy projekcie strefa Porsche na Ladies’ Golf Cup.
Zobacz również
Do tej pory odpowiadała za wsparcie zespołu w realizacji produkcji, na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowywanie ofert, kompleksową produkcję i realizację wydarzeń, budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami, a także ścisłą współpracę z dostawcami.
Zawodowe zainteresowania Pauliny, oprócz branży eventowej, koncentrują się wokół tematów wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości.
– Po ostatnich realizacjach, Paulina udowadnia, że dzięki swoim kompetencjom jest w stanie tworzyć wydarzenia z dbałością o najlepszą jakość. Jej zaangażowanie, niesłabnący entuzjazm, ciekawość świata, chęć rozwoju i odpowiedzialność za finalny efekt sprawiają, że projekty, które współtworzy, angażują odbiorców i odpowiadają potrzebom naszych klientów. Ogromnie gratuluję i trzymam kciuki za kolejne superprodukcje – komentuje Michał J. Olszewski, managing director w Walk Events.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing