TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński dołączają do Ogilvy & Mather

Do Działu Kreacji Ogilvy & Mather dołączyli byli wieloletni dyrektorzy kreatywni Leo Burnett. Paweł Heinze objął stanowisko Senior Copywritera, zaś Krzysztof Iwiński – Senior Art Directora.
O autorze
1 min czytania 2017-05-09

Paweł Heinze z reklamą związany jest od ponad 20 lat. Swoją karierę zaczynał w grupie McCann, następnie dołączył do kreacji Lowe, a w 2005 roku do agencji Leo Burnett, w której spędził prawie dziesięć lat, w tym sześć na stanowisku dyrektora kreatywnego.

Iwiński karierę rozpoczął w 1999 roku, doświadczenie zdobywał w Ammirati Puris Lintas, Lowe, Leo Burnett, Change Integrated. Przez cztery lata pełnił funkcję Dyrektora Kreatywnego i Partnera Zarządzającego w Good (grupa K2).

Na przełomie 2008 i 2009 r. Heinze i Iwiński awansowali na stanowiska Dyrektorów Kreatywnych w Leo Burnett, gdzie osiągnęli wiele sukcesów: w 2009 i 2010 Leo Burnett uznano Agencją Roku, w latach 2008 – 2014 agencja otrzymała 100 nagród i wyróżnień, włączając tak prestiżowe jak D&AD i One Show, shortlisty w Cannes i wygraną Young Creatives, tytuł agencji roku na Golden Drum, 40 KTR, prace agencji zostały opublikowane w Shots, Archive i Contagious.

Heinze i Iwiński pracowali między innymi dla takich marek jak: Orange, PZU, Fiat, Mercedes, Vizir, Bonux, Pekao SA, Philip Morris, IKEA, Millennium, Królewskie, Żywiec, Heineken, Getin Bank, Volvo, NJU Mobile, obsługując je zarówno lokalnie, jak i regionalnie (P&G – 28 rynków).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od maja w Ogilvy & Mather – po kilku latach pracy w innych agencjach – znów stanowią team kreatywny.

Słuchaj podcastu NowyMarketing