Paweł Heinze z reklamą związany jest od ponad 20 lat. Swoją karierę zaczynał w grupie McCann, następnie dołączył do kreacji Lowe, a w 2005 roku do agencji Leo Burnett, w której spędził prawie dziesięć lat, w tym sześć na stanowisku dyrektora kreatywnego.
Iwiński karierę rozpoczął w 1999 roku, doświadczenie zdobywał w Ammirati Puris Lintas, Lowe, Leo Burnett, Change Integrated. Przez cztery lata pełnił funkcję Dyrektora Kreatywnego i Partnera Zarządzającego w Good (grupa K2).
Zobacz również
Na przełomie 2008 i 2009 r. Heinze i Iwiński awansowali na stanowiska Dyrektorów Kreatywnych w Leo Burnett, gdzie osiągnęli wiele sukcesów: w 2009 i 2010 Leo Burnett uznano Agencją Roku, w latach 2008 – 2014 agencja otrzymała 100 nagród i wyróżnień, włączając tak prestiżowe jak D&AD i One Show, shortlisty w Cannes i wygraną Young Creatives, tytuł agencji roku na Golden Drum, 40 KTR, prace agencji zostały opublikowane w Shots, Archive i Contagious.
Heinze i Iwiński pracowali między innymi dla takich marek jak: Orange, PZU, Fiat, Mercedes, Vizir, Bonux, Pekao SA, Philip Morris, IKEA, Millennium, Królewskie, Żywiec, Heineken, Getin Bank, Volvo, NJU Mobile, obsługując je zarówno lokalnie, jak i regionalnie (P&G – 28 rynków).
Od maja w Ogilvy & Mather – po kilku latach pracy w innych agencjach – znów stanowią team kreatywny.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing