Paweł Kurtycz senior strategy plannerem w Whites

Do Grupy Digitalowej Whites dołączył Paweł Kurtycz, który objął stanowisko senior strategy plannera. Wcześniej związany z agencjami Leo Burnett, Ogilvy i od 2013 roku Isobar (Dentsu). W Whites zajmie się wzmocnieniem działań digitalowych agencji w obszarach strategicznych.
O autorze
1 min czytania 2022-03-28
Rolą Pawła w naszej Grupie jest łączenie różnych obszarów marketingu online tak, aby tworzyły holistyczne ekosystemy komunikacyjne i przekładały na skuteczne działania marek. Cieszymy się, że dołączył do nas ekspert z tak mocnym doświadczeniem – mówi Maciej Woźniak, CEO Whites.

Paweł Kurtycz w branży reklamowej działa od 2003 roku. Zaczynał jako młodszy producent w CP DDB Group, a następnie w dziale badań jakościowych MillwardBrown SMG/KRC. Doświadczenie strategiczne budował między innymi w agencjach Leo Burnett i Ogilvy, a następnie od 2013 roku przez 9 lat w Isobar. Pracował przy tworzeniu strategii komunikacyjnych w wielu branżach, także tych z zakresu B2B. Ma na koncie liczne nagrody branżowe Effie – za kampanie dla marek Play oraz Skoda.

Dane, niezbędne przy tworzeniu każdej strategii, to dla mnie kopalnia insightów wgląd w nieoczywiste zachowania ludzi. W swojej pracy przekładam je na rozwiązania, które zachęcają do działania potencjalnego odbiorcę – mówi Paweł Kurtycz.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj