Rolą Pawła w naszej Grupie jest łączenie różnych obszarów marketingu online tak, aby tworzyły holistyczne ekosystemy komunikacyjne i przekładały na skuteczne działania marek. Cieszymy się, że dołączył do nas ekspert z tak mocnym doświadczeniem – mówi Maciej Woźniak, CEO Whites.
Paweł Kurtycz w branży reklamowej działa od 2003 roku. Zaczynał jako młodszy producent w CP DDB Group, a następnie w dziale badań jakościowych MillwardBrown SMG/KRC. Doświadczenie strategiczne budował między innymi w agencjach Leo Burnett i Ogilvy, a następnie od 2013 roku przez 9 lat w Isobar. Pracował przy tworzeniu strategii komunikacyjnych w wielu branżach, także tych z zakresu B2B. Ma na koncie liczne nagrody branżowe Effie – za kampanie dla marek Play oraz Skoda.
Zobacz również
Dane, niezbędne przy tworzeniu każdej strategii, to dla mnie kopalnia insightów – wgląd w nieoczywiste zachowania ludzi. W swojej pracy przekładam je na rozwiązania, które zachęcają do działania potencjalnego odbiorcę – mówi Paweł Kurtycz.