Paweł Laskowski został powołany na prezesa zarządu Polskich Badań Internetu. „Z dużą satysfakcją przyjąłem informację, że wspólnicy PBI powierzyli mi funkcję prezesa tak ważnego podmiotu na polskim rynku cyfrowym. Zamierzam w pełni zaangażować się na rzecz rozwoju badań internetu w Polsce i wdrażania nowych, strategicznych zadań PBI”, mówi Paweł Laskowski.
„Ściśle współpracując z udziałowcami PBI i innymi podmiotami rynku reklamowego będę dążył do upowszechniania standardu pomiaru widowni internetowej oraz umocnienia rynku reklamy internetowej. Chcę też rozwijać kompetencje Polskich Badań Internetu w dostarczaniu wiedzy o polskim internecie, wykorzystując moje dotychczasowe doświadczenie związane z reklamą internetową i rynkiem programmatic” – dodaje nowy prezes zarządu PBI.
Zobacz również
Od początku kariery zawodowej Paweł Laskowski zajmował się projektami z zakresu technologii informatycznych i mediów. W ostatnich latach pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego Ve Interactive Poland, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach onsite engagement i programmatic buying. Wcześniej zarządzał spółką zależną Dentsu Aegis – Amnet Polska, która jako jedna z pierwszych na polskim rynku firm wykorzystywała platformę data management i technologię programmatic buying w realizowaniu kampanii reklamowych w internecie.
Był założycielem, udziałowcem i prezesem spółki informatycznej Comtica, która pozyskała jako inwestora MCI Management. Jako jeden z założycieli, udziałowiec i członek rady nadzorczej, współtworzył pierwszą interaktywną telewizję 4funTV. W ostatnich latach Paweł Laskowski był też współzałożycielem sportowej stacji telewizyjnej Golf Channel, uruchomionej na licencji NBC Universal.
Paweł Laskowski jest absolwentem kierunku systemy informatyczne i zarządzanie przedsiębiorstwem na Politechnice Warszawskiej. Pasjonuje się wykorzystaniem nowych technologii w mediach. Każdą wolną chwilę spędza grając w golfa. Jeździ też na nartach i uprawia kitesurfing.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing