Paweł Modzelewski stanie na czele Socialyse w Havas

Havas inwestuje w dalszy rozwój kompetencji w obszarze social i content marketingu. W marcu do grona ekspertów marketingu cyfrowego grupy dołączy Paweł Modzelewski obejmując stanowisko head of socialyse.
O autorze
1 min czytania 2021-03-03

Socialyse to zespół ekspertów content marketingu i social mediów o bardzo szerokich kompetencjach – od analizy, przez kreację, aż po planowanie i integrację pozostałych kanałów komunikacji, zarówno online jak i offline. Obecnie zespół pracuje m.in. dla takich klientów jak Słodka Chwila Dr. Oetker, Hyundai, Prudential, Philips czy Asus.

Paweł ma 14 lat doświadczenia w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze komunikacji marketingowej. Ostatnio kierował działem Strategy & Creative w ramach 247Communication, gdzie wspierał zespoły w wykorzystaniu nowych narzędzi oraz kanałów opartych o rozwiązania cyfrowe. Wcześniej jako head of social stworzył i rozwijał kilkunasotoosobowy dział mediów społecznościowych w Publicis Groupe, gdzie obsługiwał takich klientów jak T-mobile, Link4, Crunchips, Milka, Samsung czy Coca-Cola. Ponadto, na swoim koncie ma pracę nad strategiami dla takich marek jak: McDonald’s, Orange czy Wedel. Od lat aktywnie uczestniczy w działaniach na rzecz digitalizacji branży PR – jest inicjatorem powstania grupy roboczej PR w ramach IAB.

Współpraca z Pawłem Modzelewskim to kolejny etap rozwoju kompetencji digitalowych w Havas po inwestycjach w Data Business Intelligence czy ecommerce. Jego zadaniem na stanowisku szefa Socialyse będzie rozwój oferty content marketingowej, opartej na silnym zapleczu kreatywnym, analitycznym i badawczym, czerpiącej zarówno z zasobów mediowych (Havas Media Group), jak i kreatywnych (Havas Creative Group) agencji. Jako head of socialyse, Paweł Modzelewski będzie w tym zakresie wspierać klientów obu dywizji Havas.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj