Współcześnie, handel ma miejsce w Internecie, aplikacjach i sklepach, a urządzenia mobilne znajdują się w samym centrum wszystkich transakcji. Co czwarta transakcja za pośrednictwem PayPal odbywa się właśnie za pomocą urządzenia przenośnego, a badanie Forrester przewiduje, że w 2016 roku m-commerce stanowić będzie ponad jedną trzecią transakcji online ogółem. – mówi Matt Komorowski, Dyrektor Sprzedaży PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej. Zmieniliśmy design aplikacji PayPal, by ułatwić i spersonalizować zarządzanie pieniędzmi, niezależnie od tego, gdzie się właśnie znajdujesz. Pozwala skupić się na czynnościach, które chcesz wykonać za jej pomocą i pozbywa się niepotrzebnego bałaganu.
To właśnie opinie klientów sprawiły, że PayPal zdecydował się na nowy design aplikacji, która oferuje teraz:
Zobacz również
- Lepsze globalne doświadczenie. Aplikacja została zbudowana w oparciu o interaktywną platformę, więc łatwiej jest ją dostosować i zlokalizować na 145 rynkach, na których jest obecna. Oznacza to, że więcej klientów będzie mogło cieszyć się lepszym doświadczeniem, bez względu na to, gdzie się znajdują i jakim językiem się posługują.
- Uproszczone funkcje. PayPal uprościł możliwości aplikacji i zmodernizował ją, aby ułatwić użytkownikom przenoszenie i zarządzanie pieniędzmi.
- Wysyłaj i Żądaj. Wysyłanie pieniędzy i otrzymywanie ich od rodziny i znajomych to najpopularniejsza funkcja aplikacji. W ciągu ostatnich dwóch lat, PayPal odnotował ponad 100% wzrost liczby transakcji peer-to-peer w ramach aplikacji. Pojawiła się także nowa, spersonalizowana funkcja grupy, w której znajdują się osoby, z którymi użytkownik najczęściej wymienia transakcje. Dodatkowo, istnieje możliwość dodawania osób bezpośrednio z listy kontaktów, co pozwala w łatwy sposób odbierać pieniądze od grupy przyjaciół – np. za kawę.
- Nowy Ekran Główny i Centrum Aktywności: Pozwalają z łatwością śledzić, dokąd wysyłane są pieniądze, na co są wydawane i skąd są otrzymywane za pośrednictwem PayPal, niezależnie od tego, w jaki sposób została dokonana transakcja.
- Klient na pierwszym miejscu. Nowa, ulepszona aplikacja PayPal zawiera kilka funkcji, zaproponowanych przez samych użytkowników. Zespół PayPal spędził wiele godzin, wsłuchując się w potrzeby użytkowników i rozmawiając z blisko 8 000 członkami zespołu obsługi klienta, by dowiedzieć się, jak ulepszyć aplikację. Uruchomiono wersję beta, dzięki której już w trakcie testów PayPal otrzymał tysiące informacji zwrotnych. Wiele uwag uwzględniono przy tworzeniu aplikacji i dodano do niej takie funkcje, jak:
- Uwierzytelnianie za pomocą odcisków palca, dla różnych urządzeń mobilnych.
- Rozdzielenie oczekujących i dokonanych transakcji na koncie.
- Możliwość dodawania kart kredytowych wydanych w innym kraju.
Ulepszenie aplikacji PayPal to tylko jeden z przykładów działań, które podejmuje firma, by ułatwić użytkownikom przenoszenie i zarządzanie pieniędzmi w bardziej bezpieczny, efektywny i tańszy sposób.
Najnowsze wersje aplikacji PayPal możesz pobrać ze sklepów Apple Store i Google Play.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing