PayPo wchodzi do czołowych marek Calzedonia Group. Tym samym Calzedonia, Intimissimi, Tezenis i Falconeri dołączają do grona sklepów, w których można zrealizować zamówienia natychmiast i zapłacić później, dając sobie czas na przemyślane zakupy. To kolejna, tak duża współpraca, ogłoszona przez PayPo – polskiego lidera usług BNPL (z ang. buy now, pay later) skierowanych do sklepów internetowych.
Calzedonia Group to światowy lider wśród marek sektora modowego. Grupa działa na rynku od blisko 40 lat i posiada ponad 5 tys. butików na terenie 56 krajów, z asortymentu których korzystają miliony osób na całym świecie. Firma stale współpracuje ze słynnymi gwiazdami kina i modelingu, a jej ambasadorkami obecnie są m.in. Jennifer Lopez, Heidi Klum czy Julia Wieniawa. W przeszłości były to m.in.: Julia Roberts, Sarah Jessica Parker, Adriana Lima i Anna Lewandowska.
Zobacz również
– Nasi klienci cenią jakość, funkcjonalność i design, a my stale analizujemy ich potrzeby, również te dotyczące funkcjonalności naszych sklepów internetowych. Pojawienie się PayPo stanowi odpowiedź na ich oczekiwania w zakresie różnorodnych, bezpiecznych i sprawdzonych form płatności. PayPo to w tym momencie wiodący dostawca BNPL w Polsce. Zdecydowaliśmy się na tę współpracę, ponieważ wierzymy, że zagwarantuje ona naszym klientom jeszcze lepsze doznania zakupowe – mówi Karol Zych, e-commerce director, Calzedonia Group.
Wdrożenie PayPo w czołowych e-sklepach Calzedonia Group to naturalny proces rozwoju spółki, zgodny z aktualnymi trendami w światowym e-commerce.
– Cieszymy się, że, marka o tak silnej pozycji jak Calzedonia Group dołącza do portfolio naszych klientów i dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyli. Jesteśmy przekonani, że współpraca przyniesie korzyści wszystkim stronom. Klienci Calzedonia, Intimissimi, Tezenis i Falconeri od teraz mogą zrealizować zamówienia natychmiast, a zapłacić za nie później, gdy będą pewni swojego wyboru. Calzedonia Group, podobnie jak inne współpracujące z nami sklepy, może liczyć na znaczące zwiększenie wartości zakupów przy jednoczesnym zmniejszeniu tzw. porzuconych koszyków. Przed nami niezwykle intensywny, ale i owocny czas – mówi Tomasz Hadzik, członek zarządu PayPo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dane PayPo pokazują, że polscy konsumenci chętnie korzystają z płatności odroczonych – w 2022 r. liczba aktywnych użytkowników firmy wyniosła już ponad 1 mln osób, a PayPo obsłużyło 8 mln transakcji, na łączną kwotę 2,1 mld zł. Stałemu wzrostowi tych liczb towarzyszy zwiększenie wartości koszyków w sklepach partnerskich marki, osiągające nawet kilkadziesiąt procent. Statystyki pokazują również, że wprowadzenie PayPo zmniejsza liczbę porzuconych koszyków o blisko 20 proc.
Słuchaj podcastu NowyMarketing