Najnowsza kampania PayPo „Daj sobie czas” ma na celu zwiększenie świadomości marki i wiedzy na temat sposobu, w jaki działają płatności odroczone. Hasło przewodnie z jednej strony odwołuje się bezpośrednio do tego, jak działa branża BNPL, która “daje klientom czas” na opłacenie swoich zakupów. Z drugiej strony, wskazuje na dodatkowe benefity wynikające z korzystania z tej formy płatności.
– „Daj sobie czas” na płatność to kluczowa funkcjonalność i benefit, który oferuje nasza firma. Jednak nie jedyny. Klienci PayPo dają sobie czas nie tylko na płatność, ale też na sprawdzenie zakupów i zastanowienie się czy produkty spełniają ich oczekiwania. Kupują zatem w pełni świadomie, dodatkowo mogą zamówić artykuły wyższej jakości, a to z kolei zwiększa ich zadowolenie i tym samym powoduje, że częściej decydują się na kolejne zakupy – mówi Piotr Szymczak, dyrektor marketingu w PayPo.
Zobacz również
W ramach kampanii powstał m.in. specjalny mural z hasłem „Daj sobie czas”, pokazujący, że z PayPo możesz zamówić produkt, sprawdzić go i zapłacić później. Można go podziwiać do końca maja, w okolicach Mostu Poniatowskiego w Warszawie.
– W naszych działaniach marketingowych stawiamy na wyrazistą komunikację, poprzez którą chcemy wyróżnić się na tle innych usług, a także zaistnieć w świadomości konsumentów. Lubimy działać nieszablonowo i tak właśnie podeszliśmy do kampanii „Daj sobie czas”, czego dowodem jest efektowny mural widoczny w kluczowej lokalizacji w Warszawie. Stawiamy na dywersyfikację kanałów dotarcia i wykorzystanie różnych formatów reklamowych, co pozwala nam dotrzeć z komunikacją do jak największego grona odbiorców i wzmocnić świadomość marki PayPo, co jest naszym priorytetem – dodaje Piotr Szymczak.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Ponadto kreacje marketingowe nawiązujące do kampanii „Daj sobie czas” przez cały kwiecień można było zaobserwować na kilkudziesięciu nośnikach outdoor w Warszawie, m.in. na DOOHach, billboardach, czy podświetlanych słupach. Dodatkowo kampania emitowana była również w digitalu – w kanałach social media, a także na popularnych portalach horyzontalnych. Koncentrowała się na sytuacjach zakupowych, w najpopularniejszych branżach, jak m.in. sport, fashion, kultura, elektronika czy wakacje. PayPo na zabawnych kreacjach zachęcało do tego, aby pójść o krok dalej i dać sobie czas nie tylko na płatność, ale też na szukanie swojego stylu, udane wakacje czy pójście na koncert.
Słuchaj podcastu NowyMarketing