Peel The Beat! Na koncerty największych gwiazd światowej sceny muzycznej zapraszają Hand Made i William Peel

Marka Scotch whisky William Peel powierzyła stworzenie i prowadzenie działań komunikacyjnych w ramach kampanii Peel The Beat agencji Hand Made.
O autorze
1 min czytania 2018-02-26

To już kolejny raz, kiedy Hand Made prowadzi działania komunikacyjne marki. Powodzenie akcji promocyjnej w ramach ubiegłorocznego Czad Festivalu zaowocowało dużym zleceniem w tym roku. Agencja odpowiada za stworzenie i wdrożenie konkursowego landing page – miejsca, gdzie użytkownicy, dzięki udziałowi w konkursach, mogą wygrać bilety na koncerty największych i najbardziej rozpoznawalnych światowych gwiazd, w tym: m.in. zespołu Metallica, Pearl Jam, Iron Maiden czy Lennego Kravitza.

Hand Made odpowiada również za stworzenie i prowadzenie działań komunikacyjnych na FB marki. W czasie trwania kampanii planowane jest wykorzystanie wielu niestandardowych rozwiązań.

Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Hand Made, ponieważ jesteśmy zadowoleni z dotychczasowego profesjonalnego, terminowego i pro aktywnego działania. Agencja ma świeże podejście i nietuzinkowe pomysły, które z powodzeniem realizuje angażując społeczność marki – MACIEJ SZYDŁOWSKI, SENIOR BRAND MANAGER W FIRMIE MBWS

Kampania Peel The Beat wystartowała z początkiem stycznia 2018 r. a realizacja działań komunikacyjnych planowana jest na cały rok, który będzie obfitował w wiele muzycznych wydarzeń.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marie Brizard Wine & Spirits (MBWS) to producent szerokiej gamy alkoholi mocnych i win, działający przede wszystkim w Europie i Stanach Zjednoczonych w oparciu o silne spółki lokalne. W portfolio grupy znajdują się takie wiodące marki alkoholi jak m.in.: whisky William Peel, wódki Sobieski oraz Krupnik wraz z ich licznymi wariantami likierów smakowych, wina smakowe Fruits & Wine oraz likiery Finezja czy Marie Brizard.

Słuchaj podcastu NowyMarketing