Pekao startuje z nową kampanią reklamową dla Konta Przekorzystnego

Nowa kampania Banku Pekao promuje Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort. To efekt współpracy banku z PZU. Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi.
O autorze
1 min czytania 2021-07-15

W najnowszej kampanii, realizowanej niezmiennie w ramach hasła „Bierz życie za rogi”, Pekao zachęca do założenia Konta Przekorzystnego z Pakietem Komfort. To oferta, która mówiąc najprościej, ma zapewnić klientom banku poczucie bezpieczeństwa i pomoc w przypadku awarii. Pakiet Komfort gwarantuje m.in. pomoc fachowca w nagłej usterce, ubezpieczenie zakupów przez internet, ubezpieczenie rzeczy osobistych, bezpłatne przelewy natychmiastowe w trakcie promocji i wiele innych udogodnień.

– Nasz nowy spot to klimatyczna i zarazem budująca historia z happy endem i mnóstwem pozytywnej energii. W jednym z najważniejszych dni w życiu pewnej, sympatycznej rodziny pojawia się pasmo najmniej oczekiwanych zdarzeń. Pokazujemy, jak z pomocą Pakietu Komfort możemy rozwiązać podobne problemy i tym samym zdjąć z bohaterów, a przede wszystkim z naszych klientów, choć trochę codziennych trosk. A mniej trosk to więcej przestrzeni na „Branie życia za rogi” – wyjaśnia Jorge Sánchez Klosiński, dyrektor biura marketingu w Banku Pekao S.A.

Kampania wystartowała 15 lipca. Kreacje obejmują kampanię telewizyjną (spot 30-minutowy i 3 wersje 15-minutowe) w głównych antenach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych, kampanię w internecie (m.in. filmy 6-minutowe i bannery) oraz w social mediach. Nowa oferta będzie komunikowana na witrynach bankowych i w materiałach POS. Dodatkowo, od 30 lipca kampania będzie realizowana w kinach, spot trafi na ponad 1000 ekranów w dużych i małych miastach. Kampania w TV i kinowa zakończy się 26 września, w pozostałych mediach 30 września.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi, za działania digital Sales&More S.A. i Spot&Dot sp. z o.o., a za social media Insignia sp. z o.o. Filmy wyreżyserował Tomasz Knittel, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak (MAKATA).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj