TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Penelope Cruz twarzą Karmi

Gwiazda światowego kina, laureatka Oscara – Penelope Cruz – została twarzą marki Karmi. Współpracy towarzyszy wprowadzenie na rynek nowego wariantu smakowego - Karmi Granat-Pomarańcza - wybranego przez gwiazdę.
O autorze
1 min czytania 2015-05-20

Działania będą wspierane kampanią telewizyjną. Wizerunek Penelope Cruz pojawi się również na nowych etykietach butelek i materiałach POS.

Marka Karmi nawiązała współpracę z jedną z najbardziej znanych i podziwianych ikon współczesnego kina – Penelope Cruz. Współpraca z gwiazdą tego formatu to wyjątek w branży piwowarskiej w Polsce.

Jako jedno z pierwszych wspólnych działań, Penelope Cruz osobiście dokonała wyboru smaku nowego wariantu piwa. Gwiazda wskazała na Karmi Granat-Pomarańcza, w którym odnalazła smaki słonecznej Hiszpanii, soczystych granatów i orzeźwiających pomarańczy. Nowe piwo bezalkoholowe dostępne jest w szerokiej dystrybucji od maja.

– Cieszymy się i jesteśmy dumni ze współpracy z Penelope Cruz, gwiazdy światowego kina, kobiety o niezwykłej klasie. Wpisuje się ona idealnie w świat Karmi. Wybrany przez Penelope Cruz smak Karmi Granat-Pomarańcza to unikalne na polskim rynku połączenie smaków, które zachwyca zmysły. To piwo idealne na wieczorny relaks w domowym zaciszu – mówi Agnieszka Podgórska, Brand Manager marki Karmi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Karmi Granat-Pomarańcza dołącza do portfolio obecnych smaków, czyli Karmi Classic oraz Karmi Żurawina. Wprowadzeniu na rynek towarzyszyć będzie kampania telewizyjna z udziałem Penelope Cruz, która rusza 18 maja w głównych ogólnopolskich stacjach TV. Kompozytorem muzyki, wykorzystanej w spocie reklamowym, jest brat gwiazdy – Eduardo Cruz. Ponadto, wizerunek Penelope Cruz będzie widoczny na nowych etykietach butelek wszystkich smaków Karmi, a także na materiałach POS.

Sugerowana cena detaliczna butelki Karmi o pojemności 0,4l to ok. 3 zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się