Działania będą wspierane kampanią telewizyjną. Wizerunek Penelope Cruz pojawi się również na nowych etykietach butelek i materiałach POS.
Marka Karmi nawiązała współpracę z jedną z najbardziej znanych i podziwianych ikon współczesnego kina – Penelope Cruz. Współpraca z gwiazdą tego formatu to wyjątek w branży piwowarskiej w Polsce.
Zobacz również
Jako jedno z pierwszych wspólnych działań, Penelope Cruz osobiście dokonała wyboru smaku nowego wariantu piwa. Gwiazda wskazała na Karmi Granat-Pomarańcza, w którym odnalazła smaki słonecznej Hiszpanii, soczystych granatów i orzeźwiających pomarańczy. Nowe piwo bezalkoholowe dostępne jest w szerokiej dystrybucji od maja.
– Cieszymy się i jesteśmy dumni ze współpracy z Penelope Cruz, gwiazdy światowego kina, kobiety o niezwykłej klasie. Wpisuje się ona idealnie w świat Karmi. Wybrany przez Penelope Cruz smak Karmi Granat-Pomarańcza to unikalne na polskim rynku połączenie smaków, które zachwyca zmysły. To piwo idealne na wieczorny relaks w domowym zaciszu – mówi Agnieszka Podgórska, Brand Manager marki Karmi.
Karmi Granat-Pomarańcza dołącza do portfolio obecnych smaków, czyli Karmi Classic oraz Karmi Żurawina. Wprowadzeniu na rynek towarzyszyć będzie kampania telewizyjna z udziałem Penelope Cruz, która rusza 18 maja w głównych ogólnopolskich stacjach TV. Kompozytorem muzyki, wykorzystanej w spocie reklamowym, jest brat gwiazdy – Eduardo Cruz. Ponadto, wizerunek Penelope Cruz będzie widoczny na nowych etykietach butelek wszystkich smaków Karmi, a także na materiałach POS.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Sugerowana cena detaliczna butelki Karmi o pojemności 0,4l to ok. 3 zł.
Słuchaj podcastu NowyMarketing