Peppermint odświeża design marki Nalewka Babuni

Agencja Peppermint powered by Quad odpowiada za nowy design Nalewki Babuni (Henkell Freixenet Polska). Agencja odpowiada za koncept kreatywny, projekt nadruku na butelkach oraz projekt zawieszek. Peppermint przygotowało również key visuale wykorzystywane w nowej komunikacji marki.
O autorze
1 min czytania 2020-11-09

– Projektując nowe opakowanie Nalewki Babuni braliśmy pod uwagę przywiązanie do obecnego wyglądu wiernych konsumentów, jak i potrzebę poszerzenia grupy docelowej. Szczególnym wyzwaniem było to, że kultowa butelka miała pozostać w dotychczasowym kształcie. Nowy projekt został wykonany metodą Ink Jet, dzięki czemu mogliśmy zaplanować druk bezpośrednio na charakterystycznej butelce o niejednorodnej powierzchni. Delikatnie przezroczysty druk dodaje produktowi lekkości i elegancji każdej z wersji smakowych – opowiada o projekcie Aleksandra Marchocka, head of design w Peppermint powered by Quad.

Delikatny, stylizowany na akwarelę roślinny wzór podkreśla naturalność Nalewki. Lekki charakter projektu podkreśla dynamiczna kompozycja, a minimalistyczna ramka dodaje projektowi nowoczesności, podobnie jak dobór czcionek.

Dekoracyjna butelka idealnie nadaje się̨ na prezent i może zyskać́ swoje drugie życie jako wazon czy butelka na domowe soki. Każdy z wariantów smakowych uzupełnia zawieszka dostosowana kolorem do koloru płynu Nalewki. Tradycyjność produktu podkreśla charakterystyczny, prosty, płaski wykonany z drewna korek.

Peppermint wspiera markę Nalewka Babuni w zakresie designu opakowań, tworzenia strategii komunikacji oraz designu. Współpraca została nawiązana w grudniu 2019 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj