– Współpraca pomiędzy Bank Zachodni WBK a agencją Peppermint rozpoczęła się w styczniu br., po wygranym przez tę agencję konkursie ofert – mówi Julia Tyburcy, Starszy Specjalista ds. Promocji Produktów w Bank Zachodni WBK. – Przedstawione przez agencję rozwiązania najlepiej odpowiedziały na zapytania konkursowe, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Peppermint.
W konsekwencji wygranego konkursu, agencji Peppermint zostały powierzone działania projektowe z zakresu BTL i digital. Agencja odpowiada za opracowanie strategii i pozycjonowanie danego produktu lub usługi Bank Zachodni WBK, a także za produkcję i wdrożenie działań, w tym za opracowanie kreacji komunikacji.
Zobacz również
– Nawiązanie współpracy z Bankiem Zachodnim WBK, to dla nas nie tylko ogromne wyzwanie, ale i szansa realizacji projektów dla kolejnego, wymagającego Klienta – mówi Sabrina Kotkowska, Co-Managing Director / Client Service Director w Peppermint. – Jesteśmy przekonani, że zaufanie jakim obdarzył nas Bank Zachodni WBK, z pewnością zaowocuje znakomitymi efektami, a przede wszystkim wzajemną satysfakcją.