Peppermint przygotowała reklamę hybrydową

Agencja Peppermint przygotowała kreację reklamy hybrydowej dla NESCAFÉ Dolce Gusto (Nestlė Polska S.A.) na Smart TV na kanałach należących do TVP.
O autorze
1 min czytania 2015-03-23

Do zadań agencji należało stworzenie i realizacja scenariusza, a także konceptu graficznego reklamy, która dotyczy prezentacji asortymentu NESCAFÉ Dolce Gusto.

– Przygotowaliśmy reklamę, która w innowacyjny sposób prezentuje wybrane smaki kaw i ekspresy marki NESCAFÉ Dolce Gusto. Reklama hybrydowa jest bardzo ciekawym formatem, który działa na styku ATLu i digitalu. Przy jednoczesnym dużym zasięgu, jaki gwarantuje telewizja, daje konsumentom możliwość wejścia w interakcję w wybranym dla niego momencie, eksplorowanie w wybrany przez siebie sposób, bez konieczności czekania na zakończenie bloku reklamowego, jak to ma miejsce przy standardowej reklamie ATLowej – mówi Marcin Piwnicki, creative director w agencji Peppermint.

W praktyce wygląda to tak, że w prawym dolnym rogu ekranu pojawia się szklanka z kawą oraz napis “Wejdź do Galerii Smaków”. Można to zrobić naciskając dedykowany przycisk na pilocie. Po wejściu widzimy interaktywną galerię sztuki, w której możemy wybrać jeden z trzech scenariuszy reklamy. W pierwszym scenariuszu poznajemy warianty smakowe kaw, drugi pokazuje możliwości ekspresu do kawy Oblo, a w trzecim oglądamy film ukazujący najważniejsze benefity ekspresu Oblo. Poza tym można się także zapoznać z aktualnymi promocjami, jakie przygotowała marka NESCAFÉ Dolce Gusto.

Reklama hybrydowa we wszystkich kanałach TVP potrwa do 10 kwietnia .

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zespół projektowy:

Marcin Piwnicki – Creative Director, Dominika Parol – Senior Account Manager; Ewa Cymer – Copywriter; Hanna Olszewska – Copywriter; Łukasz Nosek – Art Director; Sabrina Kotkowska – Account Director.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się