Do zadań agencji należało stworzenie i realizacja scenariusza, a także konceptu graficznego reklamy, która dotyczy prezentacji asortymentu NESCAFÉ Dolce Gusto.
– Przygotowaliśmy reklamę, która w innowacyjny sposób prezentuje wybrane smaki kaw i ekspresy marki NESCAFÉ Dolce Gusto. Reklama hybrydowa jest bardzo ciekawym formatem, który działa na styku ATLu i digitalu. Przy jednoczesnym dużym zasięgu, jaki gwarantuje telewizja, daje konsumentom możliwość wejścia w interakcję w wybranym dla niego momencie, eksplorowanie w wybrany przez siebie sposób, bez konieczności czekania na zakończenie bloku reklamowego, jak to ma miejsce przy standardowej reklamie ATLowej – mówi Marcin Piwnicki, creative director w agencji Peppermint.
Zobacz również
W praktyce wygląda to tak, że w prawym dolnym rogu ekranu pojawia się szklanka z kawą oraz napis “Wejdź do Galerii Smaków”. Można to zrobić naciskając dedykowany przycisk na pilocie. Po wejściu widzimy interaktywną galerię sztuki, w której możemy wybrać jeden z trzech scenariuszy reklamy. W pierwszym scenariuszu poznajemy warianty smakowe kaw, drugi pokazuje możliwości ekspresu do kawy Oblo, a w trzecim oglądamy film ukazujący najważniejsze benefity ekspresu Oblo. Poza tym można się także zapoznać z aktualnymi promocjami, jakie przygotowała marka NESCAFÉ Dolce Gusto.
Reklama hybrydowa we wszystkich kanałach TVP potrwa do 10 kwietnia .
Zespół projektowy:
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Marcin Piwnicki – Creative Director, Dominika Parol – Senior Account Manager; Ewa Cymer – Copywriter; Hanna Olszewska – Copywriter; Łukasz Nosek – Art Director; Sabrina Kotkowska – Account Director.
Słuchaj podcastu NowyMarketing