Agencja Peppermint stworzyła strategię komunikacji oraz claim dla nowego produktu BZ WBK-Aviva TU, ubezpieczenia na wypadek nowotworu – Onkopolisa. – Tworząc strategię, postawiliśmy na pewny, choć wciąż nieeksploatowany kierunek w ubezpieczeniach – odpowiedzialność. Poprzez claim produktu „Żyj odpowiedzialnie”, chcieliśmy skłonić odbiorców do refleksji i większej troski o własne zdrowie – mówi Natalia Flack, Strategy Planner w Peppermint. – Jesteśmy dumni z rezultatów naszej pracy. Kolejny raz przygotowaliśmy strategię wprowadzenia na rynek nowego produktu. – dodaje Łukasz Gujski, Strategy Director w agencji.
Onkopolisa będzie dostępna w placówkach Banku Zachodniego WBK od 1 lipca br. W przypadku zdiagnozowanego nowotworu będzie ona mogła zapewnić choremu pomoc finansową w postaci jednorazowej wypłaty i dodatkowo zaoferuje też szeroki pakiet różnych usług pomocy medycznej, zarówno profilaktycznej, jaki i onkologicznej.
Zobacz również
– Strategia i oparty na niej claim, które przygotowała dla nas agencja Peppermint wpisują się w nasze oczekiwania w zakresie podejścia do promowania produktów ubezpieczeniowych – mówi Katarzyna Mirowska-Wawrzyniak Dyrektor, ds. Marketingu i PR w BZ WBK – Aviva TU.
Współpraca między BZ WBK – Aviva TU i agencją Peppermint rozpoczęła się w marcu br.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach