Pepsi Taste The Beat odsłania kolejne karty

Utwór „Nigdy sam” pokazuje szerszy obraz wspólnego projektu muzycznego Pepsi, Warner Music Poland, Ewenement Workshop, OMD Media Direction i BBDO - Pepsi Taste The Beat
O autorze
1 min czytania 2020-08-14

„Nigdy sam” jest kolejnym singlem w ramach projektu Pepsi Taste The Beat. W drugiej kolaboracji artystycznej pojawili się: topowy polski raper Sarius, nowa fala ambitnego popu BARANOVSKI oraz nagradzany na całym świecie kontratenor Jakub Józef Orliński. Ta nieszablonowa produkcja jest kolejnym elementem platformy muzycznej, której pełny obraz widzowie otrzymają już niebawem. Z nietypowych połączeń artystycznych powstaną jeszcze dwa utwory. Za produkcję wszystkich czterech singli odpowiada Sir Mich. 

Twórcami koncepcji projektu Pepsi Taste The Beat są Warner Music Poland oraz EWENEMENT Brand Experience Workshop, który razem z BBDO i Artegence odpowiada za jego kreację. Komunikacją zarządza OMD Media Direction, a produkcja i realizacja teledysków leży po stronnie Papaya Films.

Pepsi Taste The Beat to nowatorskie zjawisko na polskiej scenie muzycznej. Niedosłowne połączenia muzyczne, niekonwencjonalne podejście do lifestyle’u, to ekspresja wyrażana na każdym etapie kreacji. Urban. Taste. Beat. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj