„Nigdy sam” jest kolejnym singlem w ramach projektu Pepsi Taste The Beat. W drugiej kolaboracji artystycznej pojawili się: topowy polski raper Sarius, nowa fala ambitnego popu BARANOVSKI oraz nagradzany na całym świecie kontratenor Jakub Józef Orliński. Ta nieszablonowa produkcja jest kolejnym elementem platformy muzycznej, której pełny obraz widzowie otrzymają już niebawem. Z nietypowych połączeń artystycznych powstaną jeszcze dwa utwory. Za produkcję wszystkich czterech singli odpowiada Sir Mich.
Twórcami koncepcji projektu Pepsi Taste The Beat są Warner Music Poland oraz EWENEMENT Brand Experience Workshop, który razem z BBDO i Artegence odpowiada za jego kreację. Komunikacją zarządza OMD Media Direction, a produkcja i realizacja teledysków leży po stronnie Papaya Films.
Zobacz również
Pepsi Taste The Beat to nowatorskie zjawisko na polskiej scenie muzycznej. Niedosłowne połączenia muzyczne, niekonwencjonalne podejście do lifestyle’u, to ekspresja wyrażana na każdym etapie kreacji. Urban. Taste. Beat.