fot. PepsiCo
Nowy logotyp charakteryzuje się przede wszystkim pogrubionym czarnym napisem umieszczonym w okręgu, nawiązującym do kuli ziemskiej. Nazwa napoju znajduje się na białym pasku z charakterystyczną falą, pomiędzy paskami w kolorach czerwonym oraz elektryzującym błękitnym. Zaktualizowana paleta barw ma dodać kontrastu oraz żywiołowości całemu projektowi.
Zobacz również
W nowej identyfikacji wizualnej inspirowano się historią marki, ale z uwzględnieniem nowoczesnych elementów tak, by stworzyć wizerunek jak najbardziej aktualny, ale nadal pasujący do napojów Pepsi.
– Zaprojektowaliśmy nową tożsamość marki, aby połączyć przyszłe pokolenia z dziedzictwem naszego brandu, łącząc wyróżnienia z naszej historii ze współczesnymi elementami, aby zasygnalizować naszą odważną wizję tego, co ma nadejść – komentuje Mauro Porcini, senior vice president i główny projektant PepsiCo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowe logo w Polsce w 2024 roku
PepsiCo zacznie używać nowego logo w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie już jesienią br. Natomiast wdrożenie zmian na całym świecie będzie miało miejsce w 2024 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zmiany pojawią się w kanałach tradycyjnych i digitalowych, m.in. na opakowaniach, sprzętach, we flocie, w modzie oraz w restauracjach.
PS Kiedy niemożliwe staje się możliwym – czyli idea i przebieg kampanii „Psst! Czas na film” dla Pepsi
Kampania Pepsi „Psst! Czas na film” powstała po to, by przypomnieć konsumentom o tym, że wyjątkowe chwile warto celebrować w komfortowych warunkach. W materiałach video zastosowano charakterystyczny element graficzny, czyli rękę potwora, która sięga po dwie puszki napoju. Kampania obejmowała również specjalny pokaz filmowy.