– Nasza nowa tożsamość odważnie odzwierciedla to, kim jesteśmy w roku 2025: firmą o szerokim zasięgu, dążącą do wywierania pozytywnego wpływu na całym świecie i posiadającą niezrównaną rodzinę uwielbianych marek żywności i napojów – mówi Ramon Laguarta, prezes zarządu i dyrektor generalny PepsiCo.

Zobacz również
Sercem logo jest litera „P”, który w oczywisty sposób nawiązuje do nazwy marki. Ponadto otacza ją szereg symboli, które reprezentują wartości, jakimi kieruje się brand: koncentracja na kliencie, zrównoważony rozwój, doskonały smak.
Nowa paleta barw czerpie z realnego świata, tzn. żyznych gleb, z których pochodzą składniki odżywcze, orzeźwiających napojów i żywych barw będących symbolem zaangażowania w sprawy społeczeństwa i planety. Nowy, niestandardowy krój pisma, z małymi literami, nadaje projektowi przystępności.
U podstawy nowego logo leży uśmiech. Jak tłumaczą przedstawiciele PepsiCo.: prosty, uniwersalny i głęboko ludzki, co najważniejsze dla firmy.
Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE]

Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa identyfikacja zostanie zaprezentowana na wiele sposobów. Rozpocznie się od przeprojektowania witryny internetowej PepsiCo.com oraz globalnych kanałów społecznościowych: LinkedIna, Instagrama, YouTuba i TikToka. Będzie ona stopniowo wprowadzana w różnych przestrzeniach – od opakowań żywności i napojów, po miejsca pracy.