PepsiCo z nową identyfikacją wizualną. W centrum logo znalazły się wartości marki

PepsiCo z nową identyfikacją wizualną. W centrum logo znalazły się wartości marki
Po 60 latach istnienia PepsiCo, powstała z połączenia Pepsi i Lay's, po raz trzeci zmienia identyfikację korporacyjną. Nowy wizerunek ma być symbolem transformacji, który odzwierciedla energię, optymizm i ambicję firmy.
O autorze
1 min czytania 2025-10-29

– Nasza nowa tożsamość odważnie odzwierciedla to, kim jesteśmy w roku 2025: firmą o szerokim zasięgu, dążącą do wywierania pozytywnego wpływu na całym świecie i posiadającą niezrównaną rodzinę uwielbianych marek żywności i napojów – mówi Ramon Laguarta, prezes zarządu i dyrektor generalny PepsiCo.

Sercem logo jest litera „P”, który w oczywisty sposób nawiązuje do nazwy marki. Ponadto otacza ją szereg symboli, które reprezentują wartości, jakimi kieruje się brand: koncentracja na kliencie, zrównoważony rozwój, doskonały smak.

Nowa paleta barw czerpie z realnego świata, tzn. żyznych gleb, z których pochodzą składniki odżywcze, orzeźwiających napojów i żywych barw będących symbolem zaangażowania w sprawy społeczeństwa i planety. Nowy, niestandardowy krój pisma, z małymi literami, nadaje projektowi przystępności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

U podstawy nowego logo leży uśmiech. Jak tłumaczą przedstawiciele PepsiCo.: prosty, uniwersalny i głęboko ludzki, co najważniejsze dla firmy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa identyfikacja zostanie zaprezentowana na wiele sposobów. Rozpocznie się od przeprojektowania witryny internetowej PepsiCo.com oraz globalnych kanałów społecznościowych: LinkedIna, Instagrama,  YouTuba i TikToka. Będzie ona stopniowo wprowadzana w różnych przestrzeniach – od opakowań żywności i napojów, po miejsca pracy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Lay’s® wprowadza nowe logo marki