Perfect Reality – niestandardowa kampania Samsunga w przestrzeni miejskiej

Podczas targów IFA mieszkańcy i goście odwiedzający Berlin mogli, z okazji premiery telewizora QLED 8K, w trzech popularnych punktach miasta zobaczyć przyciągające uwagę, nietypowe instalacje Samsunga, w których połączono rzeczywistość z zaawansowanymi technologiami poprawy obrazu.
O autorze
0 min czytania 2018-09-14

Z okazji premiery telewizora QLED 8K – Q900R, który dzięki funkcji skalowania do 8K zapewnia niezwykłą jakość obrazu, Samsung przygotował specjalną komunikację wizualną w przestrzeni miejskiej.

Łączące rzeczywistość z zaawansowanymi technologiami poprawy obrazu instalacje „Perfect Reality”, na których przedstawione zostały sceny związane ze sportem, jedzeniem i kosmosem, zlokalizowano w trzech popularnych na mapie miasta punktach – w słynnym Centrum Kongresowym, na stacji Weinmeister oraz na RAW-Gelände.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing