Z okazji premiery telewizora QLED 8K – Q900R, który dzięki funkcji skalowania do 8K zapewnia niezwykłą jakość obrazu, Samsung przygotował specjalną komunikację wizualną w przestrzeni miejskiej.
Łączące rzeczywistość z zaawansowanymi technologiami poprawy obrazu instalacje „Perfect Reality”, na których przedstawione zostały sceny związane ze sportem, jedzeniem i kosmosem, zlokalizowano w trzech popularnych na mapie miasta punktach – w słynnym Centrum Kongresowym, na stacji Weinmeister oraz na RAW-Gelände.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing