Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Perfekcyjna Pani Domu najbardziej atrakcyjną celebrytką

Małgorzata Rozenek była najbardziej atrakcyjną celebrytką z punktu widzenia redakcji pism kobiecych w czwartym kwartale 2012 roku. Na okładkach pojawiła się aż 11 razy – wynika z raportu przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, w którym przeanalizowano 50 tytułów z prasy dla pań.
O autorze
1 min czytania 2013-01-31

Przyczyną tak dużej popularności „Perfekcyjnej Pani Domu” był nie tylko jej program, ale również problemy w związku małżeńskim z Jackiem Rozenkiem. Skaza na idealnym wizerunku oraz groźba rozwodu „zaowocowały” zwiększonym zainteresowaniem mediów.

Wykres 1. Osoby najczęściej pojawiające się na okładkach pism kobiecych w IV kwartale 2012.

Drugą pozycję w czwartym kwartale, z ośmioma okładkami zajęła Katarzyna Zielińska. Pisma informowały m.in. o planach zawodowych aktorki oraz funkcji jurorki w programie „Bitwa na głosy”. Uwadze mediów nie uszły również prywatne sprawy artystki – jej związek z Wojciechem Domańskim oraz planowany ślub. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdecydowanie mniejszym zainteresowaniem od października do grudnia cieszyła się Joanna Koroniewska, której wizerunek w I, II i III kwartale prezentowany był na jedynkach prasy kobiecej najczęściej – łącznie aż 33 razy. W czwartym kwartale aktorka zdobyła 7 okładek. Media komentowały głównie jej decyzję o odejściu z serialu „M jak Miłość” oraz dalsze losy związku z Maciejem Dowborem. Na siedmiu jedynkach opublikowano również wizerunek Anny Dereszowskiej. Ani razu w ostatnich trzech miesiącach ubiegłego roku nie pojawiła się na okładkach Edyta Górniak.

Koroniewska pozostała także liderką zestawienia obecności na jedynkach celebrytów w 2012 roku. Za nią uplasowała się Katarzyna Zielińska (22 okładki na koncie). Trzecie miejsce należy do Piotra Adamczyka (21 okładek), a czwarte do Anny Dereszowskiej (20 jedynek). Piątą pozycję zajęły ex aequo Anna Mucha i Hanna Lis (po 19). Oznacza to duże zmiany w porównaniu z rokiem 2011. Poza pierwszą trzydziestką w 2012 znalazły się liderki rankingu sprzed dwóch lat – Kinga Rusin i Dorota Rabczewska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pełny raport: Analiza okładek pism kobiecych

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się