TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Performics i W.KRUK z nagrodami w konkursie Performance Marketing Diamonds

Agencja Performics wspólnie z firmą W.KRUK zdobyły nagrody The Most Effective Sales Campaign oraz Grand Prix Performance Marketing Diamonds 2018, w prestiżowym konkursie organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
O autorze
1 min czytania 2018-10-03

Gala rozdania nagród w konkursie Performance Marketing Diamonds, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, odbyła się 27 września w hotelu Sound Garden Hotel w Warszawie. Agencja marketingu efektywnościowego Performics wraz z firmą W.KRUK zdobyły statuetkę w kategorii Najlepsza Kampania Sprzedażowa (The Most Effective Sales Campaign) za kampanię e-commerce wkruk.pl oraz nagrodę Grand Prix przyznawaną kampanii najlepiej ocenionej spośród wszystkich zgłoszeń do konkursu.

– Współpraca z Performics obejmuje bieżące kampanie performance oraz kampanie marketingowe. Ciągła, wieloletnia już współpraca nauczyła nas, w jaki sposób prowadzić wspólną komunikację. Jak wyznaczać i realizować najbardziej ambitne cele oraz dlaczego współpraca, a właściwie partnerstwo i zaufanie pomiędzy klientem a agencją jest ważne. Performics jest dla nas wsparciem, z którym każda kampania jest możliwa, a każdy cel jest do osiągnięcia – Bartłomiej Twardosz E-commerce Manager.

Kluczowym celem nagrodzonej w konkursie kampanii było zwiększenie sprzedaży w kanale online W.KRUK, w szczególności w grupie wiekowej 18 – 34. Strategia opierała się na założeniu, że właśnie ta grupa docelowa niesie największy potencjał zmiany dotychczasowych zwyczajów zakupowych w kategorii biżuterii, czyli zachęcenia ich do częstszych zakupów produktów jubilerskich w e-sklepie W.KRUK.

Taktyka kampanii była odpowiedzią na trzy główne wyzwania:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Jak, przy niższym od konkurencji budżecie, znacznie i na trwałe zwiększyć sprzedaż przy zachowaniu opłacalności?
  • Jak doprowadzić do tego w kategorii, w której podejście do reklamy w internecie nadal jest bardzo konserwatywne?
  • Jak prowadzić kampanię efektywnościową, która przekracza cele krótkoterminowe i może być kluczowym czynnikiem w osiągnięciu strategicznych celów marki?

Performics zaproponował kampanię łączącą tradycyjne obszary marketingu efektywnościowego: search, social, content performance, retargeting, marketing automation, display i cashback z działaniami ukierunkowanymi na pozyskanie nowych klientek, w tym również z zakresu influencer marketingu. Efekty kampanii znacznie przekroczyły zakładane cele sprzedażowe, a W.KRUK zdecydował o kontynuowaniu trwającej już 3 lata współpracy z agencją Performics.

Słuchaj podcastu NowyMarketing