Przez cały grudzień kampanię TV wspiera akcja typu roadshow „Believe in Angels”. W wybranych centrach handlowych największych miast Polski na specjalnym stoisku Douglasa będzie można zapakować prezent, wygrawerować życzenia, skorzystać ze specjalnych promocji, a w Złotych Tarasach w Warszawie na zwieńczenie akcji spotkać zaproszone do współpracy gwiazdy i wspólnie z nimi zrobić zakupy.
W social mediach prowadzona jest komunikacji produktowa i wizerunkowa na Facebooku i Instagramie, a z początkiem grudnia startuje chatbot – Doradca Prezentowy Perfumerii Douglas.
Zobacz również
Digitalowa odsłona kampanii zakupiona została w modelu programatycznym oraz wsparta działaniami performance’owymi. Przedświąteczny etap kampanii zostanie wzmocniony dodatkowo kampanią radiową.
Za całość działań – planowanie i zakup mediów, eventy, social media, współpracę z influencerami odpowiada Havas Media i wyspecjalizowane unity w ramach Havas Media Group (Socialyse, Havas Sports and Entertainment). Za część kreatywną kampanii ATL i BTL odpowiada agencja Brasil.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]