„Przegląd Techniczny” to program, w którym przy stole spotykają się goście od lat tworzący polską scenę klubową i elektroniczną, by porozmawiać o ważnych i często niełatwych tematach, dotyczących rynku muzycznego. Do każdego odcinka gospodarz, Łukasz Napora, zaprasza czterech gości – dziennikarzy, producentów czy też organizatorów największych rodzimych festiwali. Program dostępny jest na kanale Youtube, a w krótkim czasie również na serwisach streamingowych. Nowe odcinki będą pojawiały się co dwa tygodnie, w środy o godzinie 20:00.
Łukasz Napora to postać bardzo znana na polskiej scenie klubowej, ponieważ wspiera ją w bardzo różnych rolach już od ponad 15 lat. Jest dziennikarzem, który pracował dla Czwórki Polskiego Radia, 4fun.tv, Vivy czy Electronic Beats, a w latach 2006-2017 współorganizował Audioriver, czyli największy tego typu festiwal w naszym kraju.
Zobacz również
„Przegląd Techniczny” powstaje przy współpracy z marką Browar Perła i jest największym tego typu przedsięwzięciem video branded content realizowanym przez tę markę. Za produkcję programu odpowiada Ola Bladosz, która na co dzień tworzy „999” i na stałe związana jest z Browarami Lubelskimi i marką Perła.
– Zdecydowanie brakowało takiego projektu na scenie muzyki elektronicznej. Stworzyliśmy miejsce, w którym możemy nie tylko swobodnie komentować to, co dzieje się na naszej scenie – a rozwija się ona w niezwykle szybkim tempie – ale także edukować i poruszać tematy społeczne związane z tą kulturą. Chcemy pokazać, że dyskusja może być ciekawa, nie musi być hejtem, a różne punkty widzenia tylko nas wzbogacają – komentuje Ola Bladosz.
W pierwszym odcinku udział wzięli Gosia Płysa (Unsound Festival), Norbert Borzym (Czwórka Polskie Radio), Ola Bladosz (999) oraz konsultant marketingu muzycznego Rafał Grobel, który współpracował m.in. przy nowej płycie Pezeta. Tematem przewodnim jest obecność ideologii i polityki na scenie elektronicznej, a także kontrowersje wobec wspierania środowisk LGBT przez kulturę klubową.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing