Peroni Libera 0.0% i Aston Martin Cognizant. Zespół Formuły 1 ogłasza wieloletnie partnerstwo

Peroni Libera 0.0%, włoska marka piwa bezalkoholowego super premium od Peroni Nastro Azzurro podpisała wieloletnią umowę partnerską z zespołem Aston Martin Cognizant Formula One Team.
O autorze
2 min czytania 2021-02-25

To nowe partnerstwo jest początkiem globalnego debiutu Peroni Libera 0.0% jako stylowej i aspiracyjnej marki piwa bezalkoholowego i zbiega się w czasie z przygotowaniami zespołu Aston Martin Cognizant Formula One do wyczekiwanego od 61 lat powrotu do świata Formuły 1.

Peroni Libera 0.0% będzie centralnym punktem partnerstwa prezentującym ten bezalkoholowy produkt pełnej pasji globalnej publiczności. Piwo Peroni Libera 0.0% będzie serwowane na prestiżowych imprezach w ramach globalnego kalendarza Formuły 1, w tym na każdym wyścigu Grand Prix w samochodzie kempingowym zespołu Aston Martin Cognizant Formula One oraz podczas stylowych imprez w centrum miast.

Partnerstwo to odgrywa kluczową rolę w realizacji ambicji spółki macierzystej Peroni – Asahi Europe & International, która dąży do osiągnięcia 20% udziału produktów bezalkoholowych w jej portfolio do 2030 r. 

Peroni Libera 0.0%, warzone z włoską pasją i talentem, to świeże i orzeźwiające piwo nie zawierające alkoholu. Doskonały smak zawdzięcza wyjątkowej recepturze bazującej na włoskiej kukurydzy Nostrano dell‘Isola.      

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Logo Peroni Libera 0.0% z dumą zajmie miejsce na karoserii bolidu Aston Martin Cognizant Formula One Team w 2021 oraz na strojach zespołu w całym sezonie, które zostaną zaprezentowane światu w środę 3 marca br.. Partnerstwo to doskonale wpisuje się w ambicję AEI związaną z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu i wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu konsumentów na napoje bezalkoholowe. Peroni Libera 0.0% zachęca konsumentów do korzystania z każdej chwili życia – bezpiecznie i w dobrym stylu – jednocześnie zachęcając do picia mniej, ale lepiej.

Marka połączy także siły z zespołem Aston Martin Cognizant Formula One przy realizacji sezonowej kampanii contentowej, łączącej zespół i sport, angażującej fanów Formuły 1 i  publiczność, przybliżając im najbardziej inspirujące momenty ze świata Formuły 1.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W pierwszym opublikowanym dzisiaj filmie kierowcy Aston Martin Cognizant Formula One™️ Team Sebastian Vettel i Lance Stroll ujawniają swoją pasję i motywacje do odnoszenia największych sukcesów w najważniejszym sporcie motorowym.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Z radością witamy Peroni Libera 0.0% w rodzinie Aston Martin Cognizant Formula One™️ i cieszymy się, że dwie tak wspaniałe marki wchodzą w partnerstwo na samym początku historycznego powrotu zespołu Aston Martin do globalnych wyścigów na najwyższym poziomie po 61 latach nieobecności. To partnerstwo doda zespołowi skrzydeł przed startem nowego sezonu i jest okazją do połączenia sił dwóch kultowych marek w niezwykłej przygodzie w świecie Formuły 1. Nie możemy się doczekać włączenia Peroni Libera 0.0% do naszego zespołu i realizacji ambicji marki w obszarze globalnego rozwoju za sprawą platformy Formuły 1 – powiedział Lawrence Stroll, prezes Aston Martin Cognizant Formula One Team.

– To przełomowy moment dla Peroni Libera 0.0% i okazja do przybliżenia konsumentom naszej marki piwa bezalkoholowego za sprawą platformy Formuły 1. Jesteśmy przekonani, że łącząc siły z zespołem Aston Martin Cognizant Formula One™️, tworzymy sojusz dwóch kultowych marek z fantastycznymi synergiami w zakresie stylu, dziedzictwa i pasji. Zdrowie i dobre samopoczucie pozostają motorem napędowym innowacji w kategorii piwnej, a to partnerstwo podniesie świadomość marki Peroni Libera 0.0%, sprawiając, że będzie ona pierwszym wyborem ludzi poszukujących bezalkoholowej opcji w ramach zbalansowanego stylu życia. Z niecierpliwością czekamy na okazję do opowiedzenia światu tej historii podczas tegorocznego sezonu Formuły 1 i w kolejnych latach – powiedział Richard Ingram, dyrektor ds. globalnych marek w Asahi Europe & International.