PETA osiągnęła swój cel i zakończyła kampanię „I’d Rather Go Naked Than Wear Fur”

PETA osiągnęła swój cel i zakończyła kampanię „I’d Rather Go Naked Than Wear Fur”
Po 30 latach organizacja PETA zakończyła swoją antyfutrzarską kampanię „I’d Rather Go Naked Than Wear Fur”.
O autorze
1 min czytania 2020-02-06

PETA rozpoczęła kampanię „I’d Rather Go Naked Than Wear Fur” w 1990 roku. Miała ona na celu przekonanie branży modowej do tego, aby wycofała się ona z wykorzystywania zwierząt w celu pozyskania ich futer na odzież. Na przestrzeni lat w kampanii wzięło udział wiele gwiazd ze świata mody, sportu, filmu czy muzyki, jak Pamela Anderson, Pink, Wendy Williams, Gillian Anderson, Eva Mendes, Sarah Jessica Parker czy Polka Joanna Krupa, która niedawno w poście dotyczącym zakończenia kampanii przypomniała swoje zdjęcia w niej wykorzystane kilka lat temu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

David MacNeil, właściciel firmy Weathertech, aby podziękować weterynarzom za uratowanie swojego psa, podczas niedawnego finału Super Bowl wykupił emisję reklamy mającej na celu zwiększenie świadomości na temat chorób nowotworowych wśród zwierząt i pokazanie, jak ważną w tym rolę odgrywają weterynarze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W kanadyjskiej kawiarni Otis & Clementine’s Books & Coffee klienci mogą nie tylko napić się kawy, ale także w spokoju poczytać ulubioną książkę w otoczeniu kotów. Lokal ten jest też bowiem swego rodzaju schronieniem dla bezdomnych kotów, które czekają na adopcję

PS 3

Popularna platforma Spotify wprowadziła niedawno usługę z myślą o naszych pupilach – nietypowy konfigurator muzyki Pet Playlists pozwala na stworzenie playlisty dla zwierząt, które zostają same w domu.