Wszyscy kojarzymy „Swobodnego Jeźdźca” – film z 1969 roku, który pokazuje między innymi styl życia młodych ludzi lat 60. XX wieku. W filmie poszukuje się wolności, indywidualizmu, ukazany jest bunt przeciwko dorosłości. Scenariusz do filmu napisali Dennis Hopper, Terry Southern i Peter Fonda, który stał się pomostem łączącym oryginalny film z nową produkcją Mercedesa, tyle że w sportowym samochodzie Mercedes AMG – nowym symbolu amerykańskiego snu.
Kolejnym motywem łączącym reklamę braci Coen jest utwór grupy Steppenwolf kojarzony z subkulturą rockersów – m.in. za sprawą przeboju „Born to Be Wild”, który stanowi jeden z hymnów rozsławiających wolność, żywiołowe życie i Harleya.
Zobacz również
Jak Wam się podoba, ta nasycona symboliką reklama? Czy stanie się hitem tegorocznego Super Bowl?
Tegoroczny finał ligi NFL będzie transmitowany 5 lutego przez stację Fox, która jako jedyna ma prawa do transmisji finału w telewizji i internecie. W połowie grudnia zeszłego roku, Fox ujawnił, że sprzedał już 90 proc. czasu antenowego przy tym wydarzeniu, a 30-sekundowy spot kosztuje ok. 5 mln dol.
Kiedy w 2015 roku marka Dodge obchodziła 100 lat, podczas Super Bowl zaprezentowała niesamowitą reklamę! Bohaterami reklamy byli… stulatkowie! Zobaczcie sami!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
PS 3
Francuski Mercedes wypuścił kilka miesięcy temu reklamę osadzoną w klimacie serialu Stranger Things, widzieliście?