2 października 2025 roku ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii „Pewni w sieci”. T-Mobile po raz kolejny podejmuje w niej temat cyfrowych zagrożeń, tym razem w formie miniserialu z udziałem popularnych aktorów – Katarzyny Dąbrowskiej, Aleksandry Koniecznej i Maksymiliana Zielińskiego.
Według raportu „Dezinformacja oczami Polaków” digitalpoland z 2024 roku, aż 84% Polaków zetknęło się z fake newsem, a 90% przynajmniej raz powieliło nieprawdziwą informację. To pokazuje, jak istotna jest dziś edukacja cyfrowa – i na tym skupia się T-Mobile.
Zobacz również
– Nie chcemy straszyć, ale nauczyć dobrych nawyków. Tegoroczna formuła skupia się na relacjach między bohaterami i pokazuje, jak ważna jest rozmowa międzypokoleniowa o bezpiecznym poruszaniu się w internecie – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i ESG w T-Mobile Polska.

Rodzina w sieci – fabuła miniserialu
Nowa edycja kampanii opowiada historię trzech pokoleń – babci, mamy i syna – którzy wspólnie uczą się, jak bezpiecznie korzystać z internetu. Serial porusza m.in. takie tematy jak higiena cyfrowa, ochrona danych i finansów, weryfikacja informacji, silne hasła czy bezpieczne zakupy online.
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]
– Sama kiedyś padłam ofiarą cyberprzestępców, więc wiem, jak ogromne znaczenie ma edukacja w tym obszarze. Mam nadzieję, że ta forma pomoże użytkownikom swobodniej i bezpieczniej poruszać się w internecie – mówi Aleksandra Konieczna, odtwórczyni roli babci.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pierwszy odcinek pt. „Poznaliśmy się w sieci” opowiada historię internetowej znajomości babci, która szybko okazuje się nie tak niewinna, jak mogłoby się wydawać.
Nowy sposób na mówienie o trudnych tematach
T-Mobile stawia na fabułę, która w przystępny sposób oswaja trudne kwestie. Serial będzie emitowany co tydzień – przez sześć kolejnych czwartków – na stronie internetowej pewniwsieci.pl oraz kanale YouTube marki.
– Wiedza o zagrożeniach w sieci staje się bardziej przystępna i łatwiejsza do zapamiętania, gdy pokazujemy sytuacje z życia codziennego – mówi Katarzyna Dąbrowska, odtwórczyni roli mamy.
Kampanię wspierają także ambasadorzy marki: Anna Dec, Bartosz Dobrowolski oraz Irena Wielocha. Za produkcję odpowiada Papaya Films, a reżyserem jest Jan Dybus.
Czwarta edycja „Pewnych w sieci” to przykład, jak marki mogą edukować w atrakcyjny i angażujący sposób. T-Mobile wykorzystuje format serialu, by budować świadomość zagrożeń w internecie i zachęcać do rozmów o bezpieczeństwie cyfrowym w rodzinach.