Koncept kreatywny kampanii „U fryzjera chodzi o Ciebie” skupia się na emocjach związanych z wizytą w salonie fryzjerskim. Każda kobieta idąc do fryzjera, chce mieć pewność, że zostanie zrozumiana, a finalny efekt będzie modny, ale przede wszystkim, że będzie do niej pasował. Dlatego decydując się na zmianę fryzury warto wybrać miejsce profesjonalne, gdzie znajdziemy ekspertów znających się na trendach i potrafiących dobrze doradzić. Z tych powodów powstała kampania, która pokazuje, że Salon Expert L’Oréal Professionnel to miejsce, w którym zarówno Kasia Sokołowska, ikona stylu, jak i inne kobiety będą czuły się świetnie.
– Ambasadorka marki L’Oréal Professionnel, Kasia Sokołowska jako osoba związana ze światem mody, zawsze stawia na perfekcyjny look i świetne włosy. Okazuje się, że każda z nas może sobie pozwolić na taką pewność i ufność wobec fryzjera – wystarczy wybrać się, jak Kasia, do Salonu Expert L’Oréal Professionnel – powiedziała Karolina Stopińska, product manager L’Oréal Professionnel.
Zobacz również
– Wizyta u fryzjera powinna być relaksem i przyjemnością, czasem dla siebie, z pewnością najlepszego efektu. Właśnie ten customer experience pokazujemy w nowej digitalowej kampanii Salon Expert L’Oréal Professionnel – powiedziała Monika Pruszczyńska, account director w LiquidThread.
Strategię i kreację przygotowała agencja LiquidThread. Spot wyreżyserowały Magdalena Kaczor i Magdalena Rubine, team kreatywny z LiquidThread odpowiedzialny również za wszystkie działania w digitalu, w tym kampanię w social mediach – na Instagramie i Facebooku, sesję produktową – foto i video i LP kampanii. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Highnoon. Autorem sesji z Kasią Sokołowską jest Marcin Kempski. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]