Pewność efektu u fryzjera w kampanii Salonu Expert L’Oréal Professionnel

„U fryzjera chodzi o Ciebie” – to hasło najnowszej digitalowej kampanii L'Oréal Professionnel z Kasią Sokołowską, ambasadorką marki w roli głównej. Kampanię przygotowały agencje LiquidThread i Starcom.
O autorze
1 min czytania 2019-12-11

Koncept kreatywny kampanii „U fryzjera chodzi o Ciebie” skupia się na emocjach związanych z wizytą w salonie fryzjerskim. Każda kobieta idąc do fryzjera, chce mieć pewność, że zostanie zrozumiana, a finalny efekt będzie modny, ale przede wszystkim, że będzie do niej pasował. Dlatego decydując się na zmianę fryzury warto wybrać miejsce profesjonalne, gdzie znajdziemy ekspertów znających się na trendach i potrafiących dobrze doradzić. Z tych powodów powstała kampania, która pokazuje, że Salon Expert L’Oréal Professionnel to miejsce, w którym zarówno Kasia Sokołowska, ikona stylu, jak i inne kobiety będą czuły się świetnie.

– Ambasadorka marki L’Oréal Professionnel, Kasia Sokołowska jako osoba związana ze światem mody, zawsze stawia na perfekcyjny look i świetne włosy. Okazuje się, że każda z nas może sobie pozwolić na taką pewność i ufność wobec fryzjera – wystarczy wybrać się, jak Kasia, do Salonu Expert L’Oréal Professionnel – powiedziała Karolina Stopińska, product manager L’Oréal Professionnel.

– Wizyta u fryzjera powinna być relaksem i przyjemnością, czasem dla siebie, z pewnością najlepszego efektu. Właśnie ten customer experience pokazujemy w nowej digitalowej kampanii Salon Expert L’Oréal Professionnel – powiedziała Monika Pruszczyńska, account director w LiquidThread.

Strategię i kreację przygotowała agencja LiquidThread. Spot wyreżyserowały Magdalena Kaczor i Magdalena Rubine, team kreatywny z LiquidThread odpowiedzialny również za wszystkie działania w digitalu, w tym kampanię w social mediach – na Instagramie i Facebooku, sesję produktową – foto i video i LP kampanii. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Highnoon. Autorem sesji z Kasią Sokołowską jest Marcin Kempski. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj