Marka Bepanthen, należąca do firmy Bayer, realizuje nową kampanię wizerunkową pod nazwą „Pewność na całe życie”. Komunikacja skupiona wokół idei budowania pewności siebie bazuje na trosce o ciało. To właśnie skóra pomaga nam odczuwać emocje i wpływa na nasze samopoczucie, dlatego potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji na każdym etapie życia. Produkty marki Bepanthen, pomagają zadbać o siebie i najbliższych. Niezależnie od wieku i potrzeb.
Nowa komunikacja „Pewność na całe życie” zbudowana jest w oparciu o testymoniale – historie młodych rodziców trójki dzieci oraz pływaczki, którzy opowiadają o swojej codzienności i o tym, jak odnaleźli drogę do wzmocnienia siebie. W filmach bohaterowie dzielą się swoimi historiami i niepewnością związaną z ważnymi dla nich sprawami. Mimo, że spoty poruszają z pozoru inne tematy – macierzyństwo i realizowanie sportowej pasji – łączy je wspólny mianownik, przekonanie, że skóra i ciało, dzięki którym możemy odczuwać świat, chłonąć emocje i spełniać się, potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji na każdym etapie życia.
Zobacz również
Z pomocą przychodzą produkty Bepanthen, które odpowiadają na pełne spektrum zróżnicowanych potrzeb – w łatwy sposób zapewnią ochronę najmłodszych już od pierwszych dni życia, ale przyniosą także ukojenie dla skóry wrażliwej. Bepanthen to znana i lubiana marka, ale od lat kojarzona jest z produktami ochronno- pielęgnacyjnymi dla dzieci, natomiast portfolio marki jest o wiele szersze. W ofercie znajdują się także kosmetyki, które z powodzeniem mogą wspierać ludzi na każdym etapie życia – od narodzin aż po dorosłe życie. Bo w każdym wieku skóra potrzebuje takiej samej troski, ochrony i ukojenia. Największym wyzwaniem kampanii było wypracowanie nowej koncepcji, która będzie podkreślała kompleksowość oferty i jednocześnie opowie o trzech produktach pielęgnacyjnych odpowiadających na pełne spektrum potrzeb: Bepanthen Baby – dla dzieci i mam, Bepanthen Sensiderm Krem – dla osób zmagających się z AZS oraz Bepanthen Derm Krem – dla całej rodziny.
– W kampanii podkreślamy, że Bepanthen pielęgnuje, chroni oraz wspomaga leczenie skóry bez względu na wiek, ponieważ każda skóra zasługuję, na to, co najlepsze. Chcemy przypomnieć, że nasza oferta jest kompletna, a produkty idealnie sprawdzają się w pielęgnacji dzieci, ale także i dorosłych – mówi Barbara Dalaszyńska, Cluster Category Manager marki Bepanthen, która koordynowała wdrożenie nowej platformy komunikacyjnej marki.
Aby skutecznie dotrzeć do konsumentów z inspirującym i budującym przekazem, ale także zbudować zaufanie, w komunikacji wykorzystano storyteling, który w połączeniu z intymnymi, opartymi na emocjach testimonialami bohaterów uwiarygodnił przekaz.
Komputronik uruchamia konfigurator AI produktów smart home
Na rynku polskim, kampania wspierana jest serią współprac influencerskich, podcastami oraz komunikacją ongoingową na profilu marki na portalach społecznościowych Facebook i Instagram, aby zapewnić wielokanałowe dotarcie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kompleksowe przygotowanie kampanii – od pomysłu, kreację i wdrożenie – odpowiada agencja reklamowa Cape Morris. Produkcją filmową zajęła się Papaya Films. Działania komunikacyjne mają charakter międzynarodowy. Swoim zasięgiem objęły aż 7 krajów: Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Bułgarię, Rumunię i Mołdawię. Kampania skupia się na ATL i digitalu.