„Pewność na całe życie” – Bepanthen z nową kampanią wizerunkową

O autorze
2 min czytania 2022-02-16

Marka Bepanthen, należąca do firmy Bayer, realizuje nową kampanię wizerunkową pod nazwą „Pewność na całe życie”. Komunikacja skupiona wokół idei budowania pewności siebie bazuje na trosce o ciało. To właśnie skóra pomaga nam odczuwać emocje i wpływa na nasze samopoczucie, dlatego potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji na każdym etapie życia. Produkty marki Bepanthen, pomagają zadbać o siebie i najbliższych. Niezależnie od wieku i potrzeb.

Nowa komunikacja „Pewność na całe życie” zbudowana jest w oparciu o testymoniale – historie młodych rodziców trójki dzieci oraz pływaczki, którzy opowiadają o swojej codzienności i o tym, jak odnaleźli drogę do wzmocnienia siebie. W filmach bohaterowie dzielą się swoimi historiami i niepewnością związaną z ważnymi dla nich sprawami. Mimo, że spoty poruszają z pozoru inne tematy – macierzyństwo i realizowanie sportowej pasji – łączy je wspólny mianownik, przekonanie, że skóra i ciało, dzięki którym możemy odczuwać świat, chłonąć emocje i spełniać się, potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji na każdym etapie życia.

Z pomocą przychodzą produkty Bepanthen, które odpowiadają na pełne spektrum zróżnicowanych potrzeb – w łatwy sposób zapewnią ochronę najmłodszych już od pierwszych dni życia, ale przyniosą także ukojenie dla skóry wrażliwej. Bepanthen to znana i lubiana marka, ale od lat kojarzona jest z produktami ochronno- pielęgnacyjnymi dla dzieci, natomiast portfolio marki jest o wiele szersze. W ofercie znajdują się także kosmetyki, które z powodzeniem mogą wspierać ludzi na każdym etapie życia – od narodzin aż po dorosłe życie. Bo w każdym wieku skóra potrzebuje takiej samej troski, ochrony i ukojenia. Największym wyzwaniem kampanii było wypracowanie nowej koncepcji, która będzie podkreślała kompleksowość oferty i jednocześnie opowie o trzech produktach pielęgnacyjnych odpowiadających na pełne spektrum potrzeb: Bepanthen Baby – dla dzieci i mam, Bepanthen Sensiderm Krem – dla osób zmagających się z AZS oraz Bepanthen Derm Krem – dla całej rodziny.

– W kampanii podkreślamy, że Bepanthen pielęgnuje, chroni oraz wspomaga leczenie skóry bez względu na wiek, ponieważ każda skóra zasługuję, na to, co najlepsze. Chcemy przypomnieć, że nasza oferta jest kompletna, a produkty idealnie sprawdzają się w pielęgnacji dzieci, ale także i dorosłych – mówi Barbara Dalaszyńska, Cluster Category Manager marki Bepanthen, która koordynowała wdrożenie nowej platformy komunikacyjnej marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby skutecznie dotrzeć do konsumentów z inspirującym i budującym przekazem, ale także zbudować zaufanie, w komunikacji wykorzystano storyteling, który w połączeniu z intymnymi, opartymi na emocjach testimonialami bohaterów uwiarygodnił przekaz.

Na rynku polskim, kampania wspierana jest serią współprac influencerskich, podcastami oraz komunikacją ongoingową na profilu marki na portalach społecznościowych Facebook i Instagram, aby zapewnić wielokanałowe dotarcie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kompleksowe przygotowanie kampanii – od pomysłu, kreację i wdrożenie – odpowiada agencja reklamowa Cape Morris. Produkcją filmową zajęła się Papaya Films. Działania komunikacyjne mają charakter międzynarodowy. Swoim zasięgiem objęły aż 7 krajów: Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Bułgarię, Rumunię i Mołdawię. Kampania skupia się na ATL i digitalu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się