To już druga odsłona muzycznej platformy, która łączy artystów w nieoczywiste duety. W ramach pierwszej edycji powstał utwór „Cześć, jak się masz?”, Sobel x sanah, którego nadal można posłuchać na platformach streamingowych. W tym roku współpracowali ze sobą Pezet i Natalia Szroeder, a efektem jest singiel „Jeden świat”. W ramach długofalowej współpracy McCANN jest autorem strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, a także odpowiada za całościowe wdrożenie kampanii.
Platforma Mastercard Music to projekt, w którym do współpracy zapraszani są artyści reprezentujący różne oblicza sceny muzycznej i udowadniający, że muzyka rzeczywiście potrafi jednoczyć ludzi. Za każdym razem powstają utwory, które swoim brzmieniem pokazują, że wspólna pasja nie zna granic. Talent i otwartość na nowe, niebanalne połączenie dźwięków artystów oddaje siłę ich muzyki.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Nie inaczej jest w tym przypadku. W efekcie współpracy duetu Pezet x Natalia Szroeder, których Mastercard zaprosił do stworzenia wspólnego singla jest utwór „Jeden świat”, pewny kandydat na hit tegorocznej jesieni.
Dodatkowo, uczestnicy Programu Mastercard Bezcenne Chwile oraz fani twórczości Pezeta i Natalii Szroeder będą mieli szansę na wzięcie udziału w zamkniętym, pierwszym w Polsce, multisensorycznym wydarzeniu, które odbędzie się już 28 września 2022 r. w Warszawie. Podczas wydarzenia na fanów czekać będę spektakularne efekty wizualne, a także możliwość indywidualnego miksowania prezentowanych na scenie utworów z wykorzystaniem innowacyjnej technologii PEEX. Dostęp do wydarzenia, poza zarejestrowanymi w programie Mastercard Bezcenne Chwile, będą mieli także zwycięzcy specjalnej aktywacji na Instagramie. Spośród otagowanych prac, Jury konkursowe wybierze 100 szczęśliwców, którzy otrzymają podwójną wejściówkę na event.
Istotne dla nas było, aby w ramach tegorocznego projektu Mastercard Music nie tylko stworzyć zaskakujący duet, ale również dostarczyć fanom okazji do wyjątkowych przeżyć. Pezet i Natalia Szroeder mają wspaniałych fanów i chcieliśmy, aby dzięki Mastercard Music mogli oni liczyć na specjalne atrakcje, w tym spotkania na żywo z artystami czy podpisane przez artystów winylowe płyty. Fani otrzymają również możliwość wymiany zgromadzonych punktów w programie Bezcenne Chwile na bilet uprawniający do wzięcia udziału w zamkniętym, pierwszym w Polsce, multisensorycznym wydarzeniu, na którym technologia połączy się z muzyką i każdemu z uczestników koncertu pozwoli na przeżywanie go po swojemu – powiedział Igor Seweryn, Account Supervisor w McCANN Poland.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kampania telewizyjna promująca kolejną odsłonę projektu Mastercard Music i singiel „Jeden świat” wystartowała 7 września 2022 r. 15-sekundowy spot, w którym wystąpili Pezet i Natalia Szroeder, będzie emitowany w kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy TVN i Polsat, w kinach oraz w mediach społecznościowych. Zaplanowane zostały również działania w internecie i radio. Utwór „Jeden świat” jest już dostępny we wszystkich muzycznych platformach streamingowych, a nagrany z udziałem muzyków wideoklip można oglądać na platformie YouTube.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tegoroczna edycja Mastercard Music, to bardzo złożony i kompleksowy projekt. Cieszę się, że mieliśmy szansę tworzyć go z tak fantastycznymi artystami, jak Pezet i Natalia Szroeder. Już od pierwszego spotkania z tymi utalentowanymi muzykami mieliśmy pewność, że zmierzamy w tym samym kierunku i że wspólnie zrobimy coś naprawdę wyjątkowego. Cały zespół włożył w ten projekt bardzo dużo wysiłku, ale też bardzo dużo pozytywnej energii, co zdecydowanie przekłada się na jakość projektu i komunikacji z odbiorcami tegorocznego Mastercard Music – powiedział Mateusz Gaca, creative group head w McCANN Poland.
Za strategię, koncepcję kreatywną we wszystkich mediach i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, która do współpracy przy produkcji muzycznej i współpracy z artystami zaprosiła agencję high&, producentem muzycznym został Wojciech Urbański. Produkcją teledysku i spotów reklamowych zajął się Lucky Luciano, a całość wyreżyserował Tomasz Chrapusta.
Multisensoryczny event na zlecenie McCANN organizuje agencja MELT.
Wdrożeniem i optymalizacją strony internetowej zajęła się agencja Spacecamp, a planowaniem i zakupem mediów do kampanii dom mediowy Carat.