Metodyka design thinking odpowiada na wyzwania wielu organizacji i przynosi wiele korzyści, które przekładają się na cele biznesowe i rozwój organizacji. Przede wszystkim opiera się na dogłębnym zrozumieniu potrzeb klienta, wspiera procesy związane ze zwiększaniem kreatywności zespołów oraz zachęca do eksperymentowania i testowania, co przekłada się na powstawanie nowych produktów i usług lub ich ulepszeń. Co więcej, bazowanie na metodyce to nie tylko praca kreatywna i wizualizacje, ale przede wszystkim ważny element procesów i zarządzania projektowego.
Według badań korporacji technologicznych wśród docenianych zalet design thinking jest przyspieszenie procesu wdrażania nowych pomysłów na rynek przez firmy, skrócenie czasu potrzebnego na projektowania i rozwoju produktu, a to z kolei przekłada się na oszczędności finansowe i zmniejszenie ryzyka związanego z nietrafionym wdrożeniem.
Zobacz również
Na uczestników czekają praktyczne części, w których dostaną odpowiedzi na pytania:
- Co to jest design thinking?
- Jak krok po kroku przejść przez poszczególne etapy DT?
- Jak dostosować design thinking do potrzeb organizacji?
- Jak przeprowadzić proces?
- Z jakich narzędzi można skorzystać w trakcie prac?
Aby skorzystać z programu on-line, wystarczy zarejestrować się na platformie kursowej. Ukończenie kursu online oraz prawidłowe rozwiązanie testu końcowego pozwala na uzyskanie certyfikatu PFR.
Z kolei dla organizacji, które zespołowo chcą pogłębić wiedzę, PFR przygotowuje komercyjne warsztaty „Projektanci Design Thinking. Kreatywny sprint w Twojej organizacji”. Na warsztaty, w zespołach do 3 osób z organizacji można zgłaszać się pod linkiem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Podczas warsztatów organizacje we współpracy z moderatorem PFR będą mieć możliwość m.in. wypracowania koncepcji rozwiązań, gotowych do dalszych prac, konsultacji i wdrożenia. Proces zakończy się wypracowaniem rozwiązania i spisania założeń projektowych na kanwie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kursy on-line PFR są skierowane do organizacji na różnych etapach rozwoju oraz do osób zainteresowanych tematyką innowacji, przedsiębiorczości czy procesów transformacji.