Wada postępowania wynikała z nieprawidłowości w Formularzu Gwarancji Zakupowych, w którym znalazły się tytuły, których status nie jest jednoznaczny, a co za tym idzie Wykonawcy w sposób nieporównywalny odnieśli się do cen proponowanych za te nośniki. W konsekwencji złożone zostały oferty, których nie da się jednoznacznie porównać.
Porównywalność ofert w poszczególnych nośnikach jest podstawą realnej konkurencyjności postępowania i wyrazem przestrzegania zasady równego traktowania Wykonawców.
Zobacz również
Zadaniem domu mediowego miało być doradztwo, planowanie i kupowanie powierzchni reklamowych, zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz działania w obszarze marketingu zintegrowanego związane z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej, PGE Obrót i PGE Energia Ciepła.
PGE planuje ogłoszenie nowego postępowania zakupowego na wybór domu mediowego.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach