Agencje, wyłonione w przetargu, będą zajmowały się realizacją kampanii reklamowych oraz bieżących projektów marketingowych w obszarze offline i online.
Cała komunikacja marketingowa będzie realizowana w oparciu o nową strategię marki, którą Grupa PGE ogłosiła w październiku 2021 roku, i hasło „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”.
Zobacz również
Umowa ramowa zawarta zostanie na okres 24 miesięcy, licząc od momentu podpisania umowy, bądź do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na jej realizację, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
PGE zamierza zawrzeć umowy ramowe z 2 agencjami. Czas na złożenie ofert upływa 22 kwietnia br. o godz. 14:00.
Kryterium oceny ofert to: cena oraz doświadczenie agencji.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Szczegóły na temat postępowania dostępne są w Systemie Zakupowym GK PGE pod adresem: swpp2.gkpge.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing