PGS promuje swoją markę piwa BRNX i planuje szerszą dystrybucję w ogólnopolskich sieciach spożywczych

Nowa marka piwa BRNX, wprowadzona na rynek w maju br. przez Polską Grupa Supermarketów, z sukcesem zdobyła miejsce na półkach polskich sklepów zrzeszonych w sieci – w tym Top Market. Obecnie Grupa rozpoczyna realizację działań promocyjnych, mających na celu budowę znajomości marki wśród konsumentów.
O autorze
1 min czytania 2020-07-14

– Naszym celem jest wypracowanie pozycji marki BRNX w ofercie piwnej niezależnych sklepów spożywczych na terenie kraju oraz zrzeszonych w innych sieciach. Wyniki sprzedażowe pierwszych 6 tygodni pozwalają nam oczekiwać dalszych wzrostów i systematycznego powiększania udziałów w bardzo dynamicznie rosnącym rynku piwa w Polsce – mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

W ramach działań promocyjnych, PGS rozpoczął działania budujące znajomość marki w social mediach, planuje działania reklamowe w mediach tradycyjnych oraz kampanię wspierającą w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

W ramach projektu pod hasłem BRNX – Wykorzystaj swoją moc, producent przygotował trasę specjalnie przygotowanego, amerykańskiego samochodu Mercury Cougar z logo marki, który będzie odwiedzał sklepy Top Market w różnych częściach kraju. Promocja będzie powiązana z licznymi konkursami dla klientów sieci Top Market. Obecnie samochód przyciąga uwagę klientów Galerii Kupieckiej w Otwocku, gdzie znajduje się największy, flagowy sklep Top Market. Kolejne miejsca obejmą inne aglomeracje miejskie oraz liczne miejscowości wakacyjne nad Bałtykiem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W sumie kampania ma potrwać do końca sierpnia br. i objąć 40-50 miejscowości w kraju. Nowa marka BRNX należąca do Polskiej Grupy Supermarketów jest submarką Spiżarni Dworskiej. BRNX jest wysoko odfermentowanym piwem w typie European Strong Lager, o zawartości alkoholu sięgającej 7,2%, charakteryzującym się wyraźnie słodową nutą.

Jak wskazują analizy firmy Deloitte branża piwna w ciągu roku generuje łączenie około 20 mld zł wartości dodanej. Co więcej, produkcja nie spada nawet w okresie kryzysu pandemicznego – wg GUS w pierwszym kwartale 2020 wyniosła o 5,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2019 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się