Celem projektu „Dowozimy zdrowie” jest dostarczenie dzieciom, które chorują na nowotwory, tłoczonych soków owocowych w kilkunastu lubianych smakach, m.in. jabłkowo-malinowym, jabłkowo-gruszkowym czy jabłkowo-truskawkowym. Napoje przekazywane są w cyklu tygodniowym, by każdego dnia każdy mały pacjent, niezależnie od tego, czy jest na oddziale całodobowo, czy w trybie tzw. dziennym, mógł skorzystać z poczęstunku pełnego witamin. Na ten moment ze wsparcia korzysta 41 dzieci, ale – jak zapowiadają organizatorzy – w planach jest rozszerzenie opieki o kolejne oddziały onkologii i hematologii.
– Naszą akcję rozpoczęliśmy od trzech oddziałów Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 4 im. Marii Konopnickiej w Łodzi, ale mamy nadzieję, że już niebawem będziemy mogli zadbać o kolejnych pacjentów onkologii i hematologii dziecięcej w Polsce – przyznaje Marcin Janik, kierownik ds. sprzedaży bezpośredniej Pharmalink.
Zobacz również
Soki w naturalny sposób uzupełniają jadłospis dzieci leczonych onkologicznie. Wytwarzane są z najwyższej jakości owoców, pochodzących z ekologicznych podkarpackich plantacji. Nie posiadają sztucznych wspomagaczy, są więc 100% bezpieczne, nawet dla chorych, którzy – ze względu na cyklicznie podawaną chemioterapię – mają liczne ograniczenia dietetyczne. Dzięki nim mali pacjenci będą mogli zaczerpnąć smaku prawdziwych owoców, dających siłę do walki z chorobą.
To już kolejna akcja pomocowa spółki Pharmalink, której odbiorcami są dzieci dotknięte nowotworem. Pierwsza narodziła się 3 lata temu, przy okazji przedsięwzięcia realizowanego z wrocławską Fundacją Urtica Dzieciom.
– W 2016 roku zostaliśmy partnerem logistycznym świątecznej akcji „Poczta dziecięca”, której celem jest dostarczenie bożonarodzeniowych upominków do małych wojowników, przebywających w 18 szpitalach onkologicznych na terenie całej Polski – opowiada Marcin Janik. – Ta radość w oczach, te pełne wzruszenia słowa płynące z ich serc sprawiły, że zapragnęliśmy zrobić coś więcej. A że naszą specjalizacją jest transport, postanowiliśmy działać w tym obszarze, który znamy najlepiej, będziemy więc nadal dowozić zdrowie – dodaje z uśmiechem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing