TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Philip Ainsworth nowym Dyrektorem Marketingu w Wyborowa S.A./Pernod Ricard Polska

Stanowisko Dyrektora Marketingu w Wyborowa S.A./Pernod Ricard Polska z dniem 1 września b.r. objął Philip Ainsworth, dotychczasowy Dyrektor Regionalny w Chivas Brothers w Szkocji, spółce należącej do Grupy Pernod Ricard.
O autorze
1 min czytania 2014-09-04

Philip Ainsworth ukończył studia na szkockim Uniwersytecie Saint Andrews. Doświadczenie w branży alkoholowej zdobywał pracując w działach sprzedaży oraz marketingu w branży winiarskiej. Do Grupy Pernod Ricard dołączył w 2008 roku na stanowisko menedżera regionalnego w Chivas Brothers, gdzie zajmował się rozwojem portfolio whisky oraz ginów. W 2012 został mianowany dyrektorem regionalnym odpowiadającym za obszar Europy Środkowo-Wschodniej i Afryki (EMEA).

„Polski rynek ma ogromny potencjał. Są tu obecne silne marki lokalne, globalne produkty oraz rzesze konsumentów, którzy są otwarci na nowe propozycje, smaki i oczekują produktów najwyższej jakości. Osobiście, ze względu na moje szkockie pochodzenie, bardzo cieszy mnie fakt, że Polacy rozsmakowali się w whisky. Nie mogę doczekać się także pracy z taką marką – ikoną jak Wyborowa, która jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich wódek na świecie i cieszy się wielkim uznaniem ze względu na swoją jakość“ – powiedział Philip Ainsworth, Dyrektor Marketingu Wyborowa S.A./Pernod Ricard Polska.

Philip Ainsworth będzie raportował do Guillaume‘a Girard-Reydet, Prezesa Zarządu, Wyborowa S.A./ Pernod Ricard Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj