Aby zgarnąć jedną z trzech książek „Marketing 4.0”, wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Co wg Ciebie było najważniejszą zmianą w marketingu w ostatnich latach?
Swoje zgłoszenia przesyłajcie do 23 lutego na adres [email protected], w tytule maila wpisując „Marketing 4.0 – konkurs”. Wygrywają 3 najciekawsze odpowiedzi.
Zobacz również
Życzymy powodzenia!
Fragment książki Marketing 4.0 przeczytasz tu >
W Polsce książka Marketing 4.0 wydana została przez wydawnictwo MT Biznes.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Rozwiązanie konkursu
(Aktualizacja 01.03.2018)
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nagrody, czyli egzemplarze książki Marketing 4.0 otrzymują: Katarzyna Pawlik, Dominik Kowalik i Michał Żuk. Gratulujemy!