Philip Kotler: Marketing 4.0 – KONKURS!

Philip Kotler: Marketing 4.0 – KONKURS!
Philip Kotler, guru i ojciec nowoczesnego marketingu w swojej najnowszej książce Marketing 4.0 przedstawia nam profil współczesnego konsumenta żyjącego w erze cyfrowej. Weź udział w naszym konkursie i wygraj jeden z trzech egzemplarzy książki Marketing 4.0.
O autorze
0 min czytania 2018-02-16

Aby zgarnąć jedną z trzech książek „Marketing 4.0”, wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Co wg Ciebie było najważniejszą zmianą w marketingu w ostatnich latach?

Swoje zgłoszenia przesyłajcie do 23 lutego na adres [email protected], w tytule maila wpisując „Marketing 4.0 – konkurs”. Wygrywają 3 najciekawsze odpowiedzi.

Życzymy powodzenia!

Fragment książki Marketing 4.0 przeczytasz tu >

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W Polsce książka Marketing 4.0 wydana została przez wydawnictwo MT Biznes.

Rozwiązanie konkursu

(Aktualizacja 01.03.2018)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nagrody, czyli egzemplarze książki Marketing 4.0 otrzymują: Katarzyna Pawlik, Dominik Kowalik i Michał Żuk. Gratulujemy!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się